FF Boulevard #2

Er waren ook genoeg andere modellen. Je hoeft niet superbekend te zijn buiten die wereld om te worden uitgenodigd. Sterker nog, het is vaak ook zo dat modemerken je uitnodigen.

1 like

Weet niet of t klopt, maar ik las laatst dat uiteindelijk wel alle gasten door Anna Wintour goedgekeurd moeten worden.

3 likes

Volgens mij checkt ze ook alle kleding van te voren, of het voldoet aan de eisen :open_mouth:

Baby nummer 4 is onderweg bij Kim en Kanye aldus Kourtney Kardashian bij Ellen.

Ja moet wel toch? Ik vind het echt bizar dat mensen met zo een druk leven ook nog eens tijd hebben voor een groot gezin. Lijkt me dat je echt geen moment voor jezelf hebt.

Met die nanny’s hoef je denk ik geen medelijden te hebben, die krijgen er vast genoeg voor betaald. Vraag me meer af hoe betrokken Kim en Kanye daadwerkelijk bij de opvoeding zijn, en of ze goed gehecht raken aan elkaar.

2 likes

Je maakt nu verschillende aannames. Een kind met ouders in het Amerikaanse leger moet zijn ouders ook soms een jaar lang missen. Wat is het verschil?

3 likes

Lijkt mij ook zielig ja, je ouder een heel jaar niet zien. Lijkt me wel logisch, toch?

6 likes

Ik vind juist dat ze in die familie dol zijn op kinderen (wat ik kan zien dan) en ze het ook samen doen. Dat lijkt mij heerlijk als kind, dat je zoveel mensen om je heen hebt die van je houden.
En ik ben altijd weer benieuwd naar de naam haha.

10 likes

Als je de Kardashians een beetje kent, weet je dat ze juist heeeeel familie georiënteerd zijn. Maar ja, niemand van ons kan achter de schermen kijken inderdaad.

7 likes

Ja dat is normaal :slight_smile: trekt bij de ene sneller bij dan de ander. Maar alles is van plaats gewijzigd en je baarmoeder trekt ook weer terug qua grootte. Daarnaast hou je vaak nog vocht vast, ben je aangekomen etc. etc.

7 likes

Dat is normaal! Vruchtwater is al weg, dat loopt weg voor de bevalling. Maar dr hele baarmoeder is nog opgerekt en haar huid. Dat duurt een paar weken voordat dat weer ‘normaal’ is.

4 likes

Snap ik hoor. In de kraamweek zullen ook die instagrammers waarschijnlijk nog wel een buik hebben gehad stiekem haha.

8 likes

ik heb wel eens ergens gelezen dat hollywoodsterren en modellen etc een keizersnede in de 8ste maand doen omdat je schijnbaar op het laatst nog het meeste aankomt. Maar geen idee of dat waar is (zou me niks verbazen) maar ik heb dat altijd onthouden…

1 like

Maar hoe zit dat dan met het vel? Hou je daar niet heel veel los vel aan over?

Modellen sporten ook veel, dat moet je niet vergeten. Hebben vaak ‘strakke’ buikspieren, dat zal zeker een van de redenen zijn waarom het bij hen zo snel platter is.

1 like

Sommige vrouwen wel, anderen niet. Net als sommigen wel striae hebben en anderen niet.

1 like

Sommige mensen poppen echt absurd snel weer terug, mijn moeder kon je ook echt niet aan zien dat ze net een baby gekregen had. Zelfs bij mijn broertje die ze kreeg toen ze begin 40 was was ze binnen een paar weken weer net zo slank als ervoor en zag je echt zo goed als niks meer aan haar buik.

Mijn broer drie dagen na de bevalling: “Haha, je lijkt nog wel gewoon zwanger!”

Thanks dude :+1:

24 likes

Ik ben echt heel blij dat @Maestoso de vraag stelde want ik wist dit ook niet en was echt wel een beetje verbaasd door de kledingkeuze van Meghan. Iedereen moet dit voor zich weten hoor en ik heb geen een bevalling bewust meegemaakt dus ik weet totaal niet hoe dit in de praktijk gaat.

Ik vraag me nu wel een beetje af: wat maakt nu die buik zo enorm dik na de bevalling? Is het een enorm opgezwollen baarmoeder? Is er ook nog vocht wat je er uit moet plassen ofzoiets?

1 like