FF Boulevard #2

O dat zou kunnen, ik weet alleen nog dat ik dacht: arme vrouw sta je daar op bordes met normale kleren aan

Misschien is het dan meer de vibe van de foto hier (binnen, huiselijker weet ik t)

1 like

Ik vind het leuk dat het niet zo’n ‘standaard’ naam is geworden, maar ben er niet zo weg van

4 likes

Ja, op foto’s zie je dat heel duidelijk, zeker bij de geboorte van George toen.

Ben persoonlijk geen fan van de naam maar omg die foto :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Had dan liever Jughead gehad.

15 likes

Eens. Vind het geen leuke passende naam.

MĂ©ghan heeft nu gewoon hakken aan. Respect.

Vind je de babynaam mooi?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Niet mooi, wel leuk

21 likes

Ik vind Harry en Meghan echt heel erg leuk samen, schattig met hun baby.

4 likes

Vind Harrison wel echt leuk gevonden haha (harry’s son) tenminste ik neem aan dat ze ‘t met die intentie hebben gedaan

48 likes

Noemde prins George zichzelf een aantal maanden terug bij een persmoment ofzo geen Archie? Toen werd er toch gespeculeerd dat dat z’n bijnaam zou zijn oid? Daar moest ik gelijk aan denken toen ik die naam straks hoorde, maar kan ernaast zitten hoor.

Vind het verder geen mooie maar wel een leuke naam (alhoewel, voor een volwassen man zou ik 'm een stuk vinden, en dat wordt ie natuurlijk op een gegeven moment :stuck_out_tongue: )

Je hebt gelijk: https://www.ad.nl/show/schattig-prins-george-onthult-zijn-bijnaam-aan-wildvreemde-vrouw~ad996cca/

Maar dan vind ik het juist een beetje raar dat dit kindje nu ook zo heet? Alhoewel die dan waarsch ook weer bij een bijnaam genoemd gaat worden

Of George heeft toen per ongeluk de babynaam die binnenshuis al besproken werd verklapt?

10 likes

Oh dus toch haha. Wat fijn toch dat m’n brein zulke belangrijke dingen opslaat :sweat_smile:

5 likes

Ik heb ooit een heel diepte interview gelezen over een Nederlands BNer die met Kanye en Kim en anderen mocht dineren en die was ook zeer te spreken over haar zachtmoedige karakter.

Weet de naam van de BNer niet meer

Ik was vandaag trouwens erg verbaasd toen ik las dat Doutzen Kroes bij het MET Gala was. Heb me echt nooit beseft dat zij zo’n wereldster is van dat kaliber.

Ik denk dat zij wel erg beroemd is. Laatst keek ik in het vliegtuig naar Wonder Woman en daar had ze ook een rol in en kwam ze al een paar keer prominent in beeld.

Ik ben mee gezogen in de Jonas Brothers vibe. Joe😍
Maar ik vind die Priyanka zo erg in de media en vertellen over hen, nu ook weer praten over het huwelijk van Joe. Laat ze zelf vertellen ofzo.

2 likes

Ik denk oprecht dat Kim Kardashian zo’n vriendin is die voor je door het vuur zal gaan. Ben ik het altijd met haar eens? Nee, maar ze lijkt me wel echt heel aardig.

33 likes

Ja ik denk het! :relaxed: Komt me bekend voor, geen BNer dus

1 like