FF Boulevard #2

Ik ben echt zo benieuwd hoe het kindje eruit ziet (later).

De outfits bij het MET gala worden ook steeds vreemder.

35 likes

Het thema is camp dus dit voldoet wel. Ik trek eerder mijn wenkbrauwen op bij de outfits die naar elk gala gedragen kunnen worden.

6 likes

las pas dit, dit is schijnbaar een ding. echt whyyy

Haha vind die full faces met glitteroogschaduw wel een beetje intens, maar ik snap ook wel weer dat het voor hen een afleiding is terwijl ze 10 uur lang aan het bevallen zijn. Zeker als make up doen een hobby is (wat het denk ik echt is bij een aantal van deze vrouwen), dan kan het ook gewoon rustgevend zijn.

En ik zeg niet dat jij dit doet/denkt hoor, maar sommige mensen zijn zo oordelend over hoe andere mensen ervoor kiezen zich op te maken/tijd in hun outfit te stoppen/‘ijdel’ te zijn. Terwijl ik denk: joh, als zij dat leuk vinden en zich er fijn bij voelen, laat ze het dan gewoon doen. Natuurlijk is het ergens wel gek als ze het alleen maar doen voor de insta foto, maar tja we leven nou eenmaal in deze digitale tijd dus ik vind dat ook niet heeel raar.

10 likes

Wat is “camp” voor een thema dan?

Die outfits? Zie je bij Celine nou haar schaamstreek? En hoe voelt Harry zich comfortabel in die outfit?

3 likes

alle liefde voor Harry <3

6 likes

volgesmij moet je best wel opletten met het plaatste van dit soort foto’s. Dacht dat bloggers e.d. er nog wel eens voor aangeklaagd zijn e.d.

Ik vind de outfit er niet heel oncomfortabel uitzien, het hangt allemaal best los toch? Of vat ik je compleet verkeerd op? ;p

Ik vind het MET altijd zo geweldig. En vooral het verschil tussen mensen die het snappen en mensen die het overduidelijk NIET snappen :joy::joy::joy:

Ik mis Rihanna trouwens?!?! Was die er niet? Zij is ZO goed in MET gala.
Gaga ook trouwens. En Katy Perry.
Harry was trouwens een host dit jaar :grinning:

Hier trouwens een overzicht van de meest coole outfits: https://www.buzzfeed.com/whitneyjefferson/met-gala-2019-fashion-amazing-weird-looks?origin=thum
Go big or go home :sunglasses::sunglasses:

8 likes

Heeft Harry nou een bh aan?

2 likes

Nope, maar wel hakkenschoenen / hakkeschoenen? en n parel oorbel. :grin:

2 likes

Heeeeel erg comfortabel!!

32 likes

Haha wel gedurfd! Cara is denk ik mijn favoriet:

12 likes

Bronvermelding of het gebruikt van foto’s. Vooral bij dit soort gelegenheden.
Volgensmij heeft Misslipglos hier eens gezeik mee gehad, en Annemerel dacht ik ook. Omdat ze het gebruikt hadden in een artikel.

zou zonde zijn als het forum hierom ineens geld moet betalen.

Als ik Google lees ik dat Demi Lovato ooit ruzie heeft gehad op het met gala met Nicki Minaj? Niet echt iets specifieks wat ik kan vinden.

Volgens mij waren Demi Lovato en Tina Fey negatief over het Met Gala.

Ik weet wel van moedervlekken dat je er niet mee geboren wordt en dat de meeste in de eerste levensjaren ontstaan.

Huh?? Tina Fey is echt me bitch

4 likes