FF Boulevard #2

Ik denk dat dit ook de invloed van Harry is; hij heeft altijd een zeer moeizame relatie met de pers gehad.

2 likes

Ik denk dat Megan hier ook wel een dikke vinger in de pap heeft. Als je sinds je datefase, verloving en huwelijk alleen maar wordt verketterd door de media en de familie waarmee je hebt gebroken massaal een platform krijgt, dan ga je echt niet uren na je bevalling poseren voor een horde fotografen.

5 likes

Sowieso dat de babyboy geen John gaat heten, want zo heet z’n paard: Sir John

7 likes

Misschien zijn ze nu wel aan het afwachten wat iedereen gaat denken dat de naam wordt om vervolgens iets compleets anders te doen.

2 likes

Ik hoop ook zo dat ze iets heel anders kiezen. Ben heel benieuwd.

Daar is maar één antwoord de juiste, uiteraard heet hij James, Prince James, dat dan wel.

2 likes

Volgens mij is het helemaal niet per se protocol om 2u na de bevalling in de make up met baby buiten te staan? En is juist diana daar mee begonnen. Maar weet ff niet meer of ik dat op nu.nl had gelezen of hier?

Tot zover mijn bijdrage :joy::+1:

2 likes

Ze lijken me hele lieve ouders!

2 likes

Ik hoop dat het iets is zoals Barry ofzo

3 likes

Of iets hips als Skylar of Lux ofzo

Jayden :smirk:

1 like

Zo heet de jongste van William en Kate al dus dat denk ik niet.

Lijkt me echt prachtig trouwens als ze hem Spencer noemen, naar de achternaam van Diana.

7 likes

Het wordt alleen geen prins, maar een graaf. Ik denk zelf ook aan James of aan Phillip.

1 like

Dan hoop ik dat hij Dracula heet

48 likes

Of Tel :face_with_hand_over_mouth: :relaxed:

12 likes

Of machine

19 likes

Zo verfrissend om een celebrity te zien die een pure bevallingsfoto deelt, in plaats van een perfect gestylde foto met make-up en een filter erover. Zelfs Philips die hier nog even sluikreclame maakt :wink:

38 likes

Barry Batsbak

6 likes

En royal huisdier Gratje!
https://images.app.goo.gl/7Qik8PFCnCaTfo7n9h

https://images.app.goo.gl/7Qik8PFCnCaTfo7n9

3 likes

Dit kijken in combinatie met ongesteld zijn, is werkelijk waar top! :sob:
Harrrrrrry

2 likes