FF Boulevard #2

It’s a boy!

16 likes

Ghehehe

Ahh ik ben zo benieuwd naar de naam!!

Als het maar niet prins albert wordt, arm kind :joy:

(of ben ik de enige met dubieuze associaties hierbij)

30 likes

Ha Ha! nee

1 like

Oh ben ook benieuwd naar de naam! Louis zal toch niet? Ben wel benieuwd waarom die in het lijstje staat.

1 like

Leuk filmpje, Harry is zo blij :heart_eyes:

35 likes

Alleen maar omdat James en Alexander zo extreem saaie (wel mooi opzich) namen zijn hoop ik op Arthur. Maar ik denk eigenlijk niet 1 uit dat lijstje.

James denk ik niet omdat de zoon van prince Edward zo heet en Louis niet want ja, prince Louis :smiling_face_with_three_hearts: ik hoop eigenlijk dat ze met een wat minder conservatieve naam komen.

1 like

Spencer! De achternaam van Diana :slight_smile:

58 likes

Oeeehhh als ze dit al niet hadden bedacht moet je ze snel even appen. Dit is gewoon geniaal bedacht.
(Echt, niet sarcastisch)

7 likes

Ik heb niks met het Britse koningshuis, maar van dit filmpje word ik heel vrolijk :blush:

1 like

ahh hoe die ook zegt “baby boy” alsof die even die engelse royalhouding los laat en echt z’n ware ik en vreugde laat zien

8 likes

Ook zo benieuwd hoe de baby eruit ziet! Wel een interessante genenpoel in elk geval

3 likes

Mijn man roept net: hey de baby is er hè, leuke naam!
Ik: Niet! De naam is nog niet bekend, je lult
Man: Echt wel, hier staat dat hij Mike heet…

Mike Ross :roll_eyes:

19 likes

Vorige week/maand liep de hele wereld te roepen dat het een meisje werd, en dat de baby Diana gaat heten. Wereldwijd werd er op in gezet. Royalty experts legden hun kaarten op tafel waarom het een prinsesje zou worden en waarom het die naam zou krijgen.

En ze zitten er allemaal naast.

Dat het nu een jongentje is, vind ik stiekem wel heel vermakelijk :laughing:

5 likes

Meeste artikelen zijn al verwijderd :’) ik denk uit schaamte :joy:

2 likes

Ik moest keihard huilen bij dat filmpje met Harry maar ben dan zelf ook 3 weken geleden bevallen van m’n eerste :cry: :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Ik ben schaamteloos groot fan van het koningshuis ( de Oranjes en de Royals) dus ik ga hier zo hard op :sweat_smile:. Ik slaakte een klein gilletje toen ik het pushbericht kreeg ( tussen de paprika’s in de Albert Heijn, jawel )

Ik vind het fantastisch dat ze zo tegen de protocollen in gaan. Gewoon thuis bevallen, geen toneelstukjes 2 uur na de bevalling. Top.

Ik gok ook op James, al vind ik Spencer ook mooie suggestie.

19 likes

Dat heeft @Prettyprettyprincess ook hoor :tada:

Edit: zie dat t al is gezegd en dat vind ik eigenlijk alleen maar leuker hahaha. Onze IG queeeen

2 likes