Hahaah nee ik snap je wel hoor. Ik maak nu toevallig dingen mee die leuk zijn om te zien. Maar als ik thuis zou zijn en hele verhalen lul om niks ja dan snap ik dat er dan niemand kijkt.
Thanks!
Klinkt ergens wel een beetje creepy ja.
wooo ik zou dit echt zo niet kunnen waarderen. Brrrr
Ieeee dit is gewoon te creepy
Ze zagen er toch altijd al wel zo uit? Met grote ogen en ingevallen gezicht
Huh wow maar die rechter (op de onderste foto) lijkt echt 40 ofzo. Ze zien er ook heel vermoeid uit
JA ik wilde bijna zeggen deze foto is toch best oud? Haha maar inderdaad altijd zulke gezichtjes al, ze trekken ook vaak hun wangen in voor een betere foto ofzo? (zie je op veel foto’s van ze)
Mary Kate heeft ook lang anorexia gehad, daar dragen haar lichaam en huid waarschijnlijk ook nog wel sporen van
Ik vind ze er niet zo slecht uitzien? Alleen wat ouder dan dat ze zijn.
Ze zien er wel heel ongelukkig uit vind ik. Als het niet zo is kan er toch wel een klein glimlachje vanaf voor de foto’s? Of is dat een rare opmerking? Mijn gezicht staat ook altijd op standje boos / chagrijnig maar op een event voor fotograven zou ik wel een glimlach opzetten.
En fan van de zonnebank las ik
Jeetje haar wangen lijken zowat in haar ogen te zitten.
Oh wat gek. Een oud huisgenoot van me zou ook een twee-eiige tweeling zijn terwijl zij en haar zus als 2 druppels water waren. De enige manier om ze uit elkaar te houden was een moedervlek. Uiteindelijk hebben ze het laten onderzoeken bij een ziekenhuis en nu zijn ze toch een-eiig? Sindsdien snap ik niks meer van tweelingen en de categorisatie haha.
Die ziet er wel een stuk gezelliger uit haha!
ooo ik vind het zielig voor haar dat er nu allerlei mensen gek worden maar stiekem vind ik dit heeeel leuk
Vind het echt super dapper dat ze tegen zoveel van de koninklijke gebruiken in gaat.
Nouja wat raar van De Telegraaf, dit is toch helemaal geen verklaring en antwoord van Sylvie.
Mijn neefje en ik leken echt als twee druppels water op elkaar toen we ongeveer 10 waren. Je zou bijna zeggen dat we een identieke tweeling waren, hoewel dat natuurlijk helemaal niet kan. Maar we hadden echt precies dezelfde gezichten, hij was de jongensversie van mij.