FF Boulevard #2

Haha, ‘sneu en kinderachtig’, die is ook wel snel op d’r teentjes getrapt. Het is toch ook gewoon waar?

7 likes

Ja deze story maakt het voor mij alleen nog maar triester eigenlijk haha
Proberen over te komen alsof het niks voor je is om zo te reageren en in de nasleep wel nog ff benadrukken dat het bericht wat jou betreft niet oke was. Blijf dan gewoon bij je standpunt.

Ook echt nog #doeslief erbij, alsof je nergens wat van mag vinden als het negatief is.

3 likes

Echt he! Lekker weer stereotypes aanwakkeren met lieve blonde vrouwen die alleen maar ja en amen mogen zeggen. Tyf toch op

1 like

Was dit alles? :joy:

2 likes

Ja, maar waarom zetten ze zoiets überhaupt dan in het blad? Als je het als redactie niet boeiend vindt, zet je er toch iets anders neer. Helemaal als het de anti haters editie is van het blad haha
Vind het van allebei een beetje domme acties.

1 like

“Wat kan ze hockeyen hè, die meid?”

24 likes

Vind ik ook niet hoor. Maar waarom “promoten” dan?

Mijn hemel

2 likes

Jeeetje. Ik zou dan alleen nog maar huilend onder de dekens willen liggen en niet naar buiten durven haha. Kan toch niet de bedoeling zijn geweest deze look.

8 likes

Wow.

1 like

wtf is er met haar gebeurd :anguished:

1 like

“We worden allemaal ouder, dus als je op die manier net een beetje mooier ouder kunt worden: waarom niet?”
Is goed hoor Meis

2 likes

Haha ja inderdaad! En ik zie er ook wel een vleugje Haagse Barbie in, maar daar is natuurlijk ook al flink aan gesleuteld dus dat is niet zo gek.

3 likes

@Prettyprettyprincess let je even op

2 likes

Hahahaha

3 likes

Haha lekker hypocriet, maar ik vind jouw content wel tof genoeg om er langer dan 10 sec naar te kijken

Hetzelfde geldt voor wat andere forummers :blush:

Maar na +5 dingen in iemands verhaal heb ik het persoonlijk vaak wel gezien

Tenzij je echt een ongelooflijk interessant leven leidt of een hele boeiende persoonlijkheid hebt (dit is slechts bij weinig mensen het geval helaas)

1 like

Zie op insta een foto dat Mattie ook bij Marieke op Bonaire was. Ze zouden vanochtend vanaf zes uur het verhaal op de radio vertellen. Heeft iemand het geluisterd?

Misschien kun je het terug luisteren is Denk ik rond half 7 verteld. Ik schakelde in toen het net klaar was om kwart voor 7

Ja ze vertelden het rond kwart voor 9 of zo. Hij had gewoon een eigen verblijf geboekt en stond als verrassing bij Marieke en de vriendin waarmee ze op vakantie was op de stoep. Het klonk nogal creepy en ze was er ook flink van geschrokken zei ze (hij had dit niet aangekondigd en stuurde oa een screenshot van de tuin en opmerkingen over de muziek die ze luisterden terwijl zij boven op het terras wat zaten te drinken). Toen ze boekten hadden ze wel gevraagd of Mattie en nog een vriend mee wilden, maar dat hadden ze toen afgewezen. Verder zijn ze niet de hele vakantie met elkaar opgetrokken. Het heeft verder niks met liefde te maken zeiden ze.

Biecht: ik vind Mattie en Marieke heel leuk samen en zou het leuk vinden als ze een setje waren.

3 likes