FF Boulevard #2

Oké top! Maar alsnog moet Jenelle ook nokken haha

2 likes

Het is geen wedstrijd, maar buiten het kech verhaal heeft Boef ook zichzelf gefilmd terwijl hij 300 km/u reed op de snelweg. Als je dan iemand aanrijdt is diegene gewoon hartstikke dood. Gelukkig heeft hij er ook 1,5 jaar rijontzegging voor gekregen.

En iemand hier noemde Dave Roelvink, ook al zo’n klasbak! Lekker seksfilmpjes van een meisje online gooien, bah!

7 likes

Hahaha ik vind dit nog steeds prachtig

11 likes

Ik hoorde dat zij met Kay Nambiar gaat. Lijkt me wel een grappige combi (ook al ken ik ze natuurlijk helemaal niet haha)

1 like

Ik vind hem echt zo’n saaie oetlul. Het lijkt alsof ie niks leuk vindt, behalve zichzelf.

21 likes

Ik vond die podcast van Monica wel grappig laatst. Hij werd best weg afgezeken.

1 like

Hahaha ja precies dit!

Wat een stelletje kinderen zo bij elkaar

Maar waarom neemt Peter het zo op voor Olcay?

6 likes

Olcay wordt bijgestaan door het kantoor van Peter R./zijn zoon.

9 likes

Ik vind dat artikel ook een beetje half-half hoor, alsof een onderneemster na een faillissement maar in de bijstand moet gaan zitten smiezen… Tuurlijk is het niet leuk voor haar ex-werknemers, maar haar ondernemerschap heeft je ook jarenlang brood op de plank gebracht.

Peter R. de Vries in zijn totaliteit een verschrikkelijke man, dat wijzen naar die andere man ook.
Grappig dat hij het altijd prima vindt te speculeren bij RTL Boulevard tenzij het dan over iemand gaat waar zijn zoon voor werkt.

3 likes

In dit geval snapte ik het heel goed. Die kerel beweerde in eerste instantie dat ie die curator had gesproken, wat dus gewoon een dikke leugen bleek. Fijne journalist ben je dan ook.

1 like

Hahah en toen die journalist ook ’ ja, ik heb hem geprobeerd te bellen.’
Ah nee, in dat geval heb je hem inderdaad gesproken. :+1:
Dat gewijs vond ik ook onnodig inderdaad.

5 likes

Hij heeft zijn stem gehoord. Via VoiceMail.

7 likes

Ik vind peter daar echt extreem kinderachtig met dat wijzen en dat temperamentje meteen en wat me vooral stoort is dat hij altijd wil dat iedereen hem laat uitpraten maar zelf lult hij ook door iedereen heen.

4 likes

Sowieso, hoe kun je 10+ insta video’s/foto’s in je verhaal hebben? Zo boeiend kan je leven toch ook niet zijn?

1 like

Maar Peter R die beweert dat anonieme bronnen niet betrouwbaar zijn en dat je bron met naam en toenaam naar voeren moet (durven) komen, vind ik ook vrij bullshit hoor.

Anyway, I like the tea :coffee:

4 likes

Dit ergerde mij vooral heel erg, want als misdaadjournalist heeft hij denk ik ook talloze keren gebruik gemaakt van dit soort bronnen.

6 likes

Ja precies! Hij leeft volgens mij op anonieme bronnen, maar nu is het opeens ongeloofwaardig blabla.

3 likes

Iemand die wel heeft gezien wat Chantal had geplaatst?

Ja, de Linda heeft in het tijdschrift altijd een rubriek waarin ze nieuwe tv-programma’s aankondigen en toen stond er bij dat nieuwe zing-programma van Chantal: “weer een zangwedstrijd, nu met Chantal Janzen”. Daarna poste Chantal een foto van een Linda-cover waar heel groot het thema op stond: Haters

3 likes