Festivaltopic

Thuishaven elk weekend techno.
Trouwens heb juist het idee dat er bijna alleen maar techno feestjes zijn in Amsterdam.

Ik vind ook dat er heel veel techno feestjes zijn te vinden, awakenings dgtl de school en nog meer

Ja oke thuishaven en ja heel veel feestjes maar ik heb het idee dat er minder festivals zijn dit jaar dan voorheen?
Pitch gaat dit jaar niet door, buiten westen, voltt, pleinvreesā€¦

Pleinvrees is al geweest?

Welke had je dan? Ik vond de nachos bij broodje roadkill (langs t water daar) wel chill!

Ja pleinvrees am strand, afgelopen jaren was er ook altijd begin sept nog een festival.

Ik dacht dat dit misschien in plaats daarvan was, maar dat weet ik niet zeker.

Kaasfondue vind ik ook een aanrader

Ik heb er zelf geen last van aantal mensen waarmee ik was wel

Was ook helemaal op het nieuws net. Lieten ook een foto zien, zag er niet prettig uit. Hoop dat het snel over is!

Ik ga voor het eerst naar Pinkpop en voor het eerst ook een meerdaags festival, ben benieuwd! Ben alleen nu al chagrijnig omdat ik vrijdag om 7uur in de trein moet zitten omdat vriendinnen om 8uur willen gaan rijden. Denk dat ik maar meteen een middagdutje ga doen na aankomst haha

1 like

Haha, ik moet de bus om 5:55 hebben :scream: Ook nu al zin in (not).

Omgggggg ik vond mezelf al zielig haha

Haha :stuck_out_tongue: Nou ja, 7 uur is ook vroeg, hoor. En moet op Utrecht CS ook mensen die ik niet ken, zien te vinden. Ook leuk xD

Ohh wel spannend dan! Hopelijk heeft niemand een ochtendhumeur haha

Haha, nee hopelijk niet inderdaad. Maar ik ken ze totaal niet, dus ben benieuwd.

Oke ik vind Pinkpop best heftig dit jaar. Ik voel me lichamelijk echt totaal niet lekker (echt, waarom nu?) en heb dus ook megaveel last van prikkels :frowning: En vannacht was ik mijn tent ook nog eens kwijt

Ah, wat balen! Is ook echt kut om niet fit te zijn op een festival want uitrusten zit er niet in. Ik las dat je met onbekenden bent, bevalt dat wel?
Hopelijk kun je toch nog genieten, komen nog een aantal gave artiesten :heart:

Ja verder wel op zich, alleen lichamelijk wil t niet haha. Mijn autisme zit ook dwars blijkbaar. Vergeet weleens dat ik toch echt autistisch ben :joy: Wel heel vervelend. Zijn wel een aantal rustigere plekjes gelukkig. Denk dat het toch heftiger is met onbekenden dan ik dacht ofzo.

Ik kijk nu naar de herhaling van Nothing but thieves op Pinkpop, heb echt spijt dat ik niet toch voor de zaterdag een kaartje heb gekocht

1 like