Festivaltopic

Ik vond het ook leuk, heb een heel goede dag gehad.
Vond de line-up niet zo dit jaar, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat het me tegenwoordig minder uitmaakt omdat ik ook voor een heel groot deel ga omdat ik iedereen daar tegenkom. Is altijd heel leuk.

Ik vond de opzet wel leuk, met die containers, maar ik dacht wel: zijn zoveel stages nou nodig? Volgens mij waren het er aan het begin 2 of 3 en dat was ook prima.

Vond het wel weer jammer dat er zo weinig schaduw is. Is natuurlijk ook niets aan te doen op zoā€™n fabrieksterrein. Het was weer zoals altijd, een 4 voorspeld en stralend weer. Vond het soms wel even heel erg heet, maar toch veel beter dan regen en onweer.

1 like

@Damnatio @monkeyslut ik vond het heel leuk! Maar moet eerlijk zeggen dat ik alleen 1x herfstdrift als vergelijking heb. Vriendin die vaker ging vond het wat minder idd. Gaan jullie ook naar Nest? Dat was echt top vorig jaar! Lekker klein ook en heel gezellig!

1 like

Ik denk het wel.
Ben nog bij het allereerste feestje van subcultuur geweest en mijn ex is goede vrienden met de oprichters van subcultuur dus ik ken ze via hem ook redelijk. Vind het knap wat ze hebben opgericht en ik gun ze het succes ook wel, dus ik vind het wel leuk om daar even te kijken. Plus, ook weer een leuke manier om veel bekenden te zien. Vond het vorig jaar alleen wel heel koud weet ik nog.

Koud? Ik had gewoon jurkje aan toen! Vond Nest een gezelligere sfeer, maar zoā€™n fabrieks terrein heeft ook wel wat.

@Blush @Damnatio ja ik wil ook weer naar het Nest! Vond het vorig jaar heeeeel leuk, lekker klein en alles dichtbij elkaar.

1 like

Jaaa ik vind het altijd een top feestje omdat er zoooveel bekenden zijn. Maar ben het eens dat de opzet steeds minder wordt. WC rij en begin was echt niet te doen in het begin met die hitte. Ik heb vooral bij drohme gedanst en gechillt, lekker onder de bomen en gezellig.
Ik ga ook naar t nest ja! Is wat ruimtelijker opgezet en vond ik ook vorig jaar top!

2 likes

@palmboom ik ben benieuwd wie jij bent! En of ik je in het echt ken of zou herkennen. Zat je ook op het oude forum?

Ik wil deze zomer nog naar wat technofestivals in Amsterdam gaan, maar heb het idee dat er echt minder aanbod is dan voorgaande jaren?
Ik ga in ieder geval naar gaasper pleasure maar dat is dit jaar ook voor t laatst :frowning_face:

Ik heb me net een soort van aangemeld op een site om met een paar mensen naar Pinkpop te gaan die ik totaal niet ken, haha. Ben heel benieuwd hoe dat gaat verlopen enzo. :joy: Hoop maar niet dat er een seriemoordenaar bij zit.

3 likes

Wat toevallig, hoe oud werd je? Gefeliciteerd dan nog :blush:. Ik was er ook maar een dag maar het was echt gaaf. Heb er van genoten! Zo wil ik elk jaar wel jarig worden hahah

1 like

Wauw, leuk! Je ziet het wel toch? Via welke website?

Ja, daarom. Is het niets, nou ja, dan vermaak ik me in mijn eentje wel :stuck_out_tongue: En via NMLK/Nieuwe Mensen Leren Kennen.

1 like

Precies! Ik kende die website niet, maar dat is echt een tof initiatief!

Haha ik zat wel op het oude forum maar was al een tijdje niet meer zo actief. Heb weleens fotoā€™tje in wayrwt topic gezet

1 like

Nee, ik ook niet inderdaad. Kwam hem tegen toen ik aan het surfen was en vond het echt een goed idee. Vroeg me al af of er niet gewoon datingsites maar dan voor vriendschappen bestaan.
Moet alleen nog wel even horen of het okƩ is enzo, maar vast wel. Zag alleen dat ik de nu vastgestelde tijd niet haal waarschijnlijk, want die is 10 uur en ik kan pas na 9 uur reizen met OV als ik korting wil :sweat_smile:

Dat bestaat! Hey vina is zoā€™n app:)

@hereandnow jaa echt he! Ik ben 27 geworden :grin:

Ik ook :joy: super toevallig :smile:

2 likes

Voor iedereen op best kept secret, nog ultieme eet tips? Altijd weer bang het lekkerste te missenā€¦
Mijn tips; rammenas voor vega burgers, kimchief burger van burgerchief, pita ā€œgyrosā€ natuurlijk en patatje rendang was echt fantastisch ook!

Nou die nachos niet, dat was echt een mega deceptie haha