Festivaltopic

Bestel dan wel de pro versie. Die zijn zoveel beter dan de normale.

1 like

Een klein zaklampje. Heel handig als je ik de nacht naar de wc moet of iets moet zoeken in je tent. Ik hang meestal ook nog zo’n lampen snoer op batterijen op in mijn tent. Kun je voor paar euro bij de action kopen meestal. Lege grote (water) fles. Oordopjes om te slapen en oordopjes voor te luide muziek en wat ook super fijn is om een klap stoeltje mee te nemen.

1 like

@palmboom ik ga ook naar drift! Weersverwachtingen zijn alleen niet zo, ik baal want ik heb nog nooit regen gehad met drift :frowning: en weet niet wat ik aanmoeeeet.

Ik keek net naar het weerbericht voor PINKPOP, maar jongens het schijnt sinds jaren weer eens normaal weer te worden.
In de zin van 22-24 graden met zon.

1 like

Wat de anderen al hebben genoemd en voorderest is
-iets opvallend voor de tent, bv slingers, zodat je die makkelijk kunt terugvinden
-lantaarntje voor als je naar de wc moet en je kunt deze makkelijk neerzetten of ophanen in de tent (itt een zaklamp)
-slotjes om je tent met af te sluiten
-warme trui want snachts of vroeg in de ochtend kan het nogal fris zijn

1 like

Oeh nu ben ik benieuwd of ik je ken haha. Volgens mij gaat t niet zoveel regenen hoor!

1 like

Ja het lijkt mee te vallen! En qua temperatuur is t sowieso prima. Veel plezier :smiley:

Ik ga het toch hopen!! Pleaseeeee droog :raised_hands:t4:

O, perfect! Al vond ik het vorige paar jaar eigenlijk ook wel prima op zich.

@Lululemon Neem voor 's nachts echt warme kleding mee. Ik heb de afgelopen 2 jaar lopen vernikkelen in de eerste nacht op Pinkpop. Eerste jaar had ik geen warme kleding mee (‘want ik heb het altijd warm.’ kuch), dus lag op een gegeven moment in legging, spijkerbroek en drie shirts over elkaar heen en had het nog koud haha. Vriendin had ook d’r jas nog aangetrokken. Vorig jaar kwam ik mega warm terug in de tent, dus was eigenwijs en trok niets warms aan. Paar uur later had ik het ijskoud en werd ik niet meer warm haha. Ben benieuwd of ik eigenwijs ga zijn dit jaar. Ik heb nu in elk geval wel een extra dekentje en goede slaapzak mee :slight_smile:

Ik neem trouwens nooit een zaklamp mee, heb er 1 op een powerbank en 1 op mijn telefoon.

1 like

Ik ben nu op Best Kept Secret en wou even laten weten dat het top is! Weer valt tot nu toe ook alles mee. Best perfect zelfs. Niet te koud en niet te warm.

9 likes

Jaaaa vind ik ook! Ik ben er ook, vooral enorm genoten van Arctic Monkeys. En het eten is geweldig!

5 likes

Zo jaloers, haha. Ik wil(de) de Arctic Monkeys heel graag zien.

Naar Drift vandaag! Hopelijk valt het weer mee.

1 like

Gaan er meer mensen vandaag naar lakedance :smile:?

Ze waren top he! Stellen live nooit teleur

1 like

Ik ben zo jaloers op iedereen die nu op Best Kept Secret is! Maar gelukkig over drie weken wel naar Down the Rabbit Hole

3 likes

Ik ga voor het eerst naar Pukkelpop!

Kleine update: vandaag is wel heul warm haha

1 like

Ik vond best kept gisteren ook echt top! Arctic monkeys waren zo gaaf. Stonden redelijk vooraan. Heerlijk! En om 00.00 was ik jarig. Beste kado ooit.

Wij hadden trouwens dat long table dinner gedaan
echt een aanrader. Super lekker eten en lekker decadent met mes en vork aan tafel eten op een festival haha. Leuk ook omdat je met zijn allen deelt. Leer je direct weer mensen kennen.

3 likes

@Damnatio @Blush @palmboom hoe vonden jullie Drift?

Ik vond het leuk, maar vind het echt ieder jaar minder worden. Ik vond de opzet ook jammer, normaal is er altijd zoveel open ruimte en nu niet. En zooo druk bij de wc’s (in het begin vooral).

Ik heb vooral bij Dhrome en Boomshakalak gestaan! Verder alleen heel even bij Elektrabel en Underpants geweest.

1 like