Ik ook Zoveel zin in! Ga jij kamperen?
Verder heb ik nog Happy Feelings en Verknipt op het programma staan (en misschien nog Lief/Smeerboel in september).
Ik ook Zoveel zin in! Ga jij kamperen?
Verder heb ik nog Happy Feelings en Verknipt op het programma staan (en misschien nog Lief/Smeerboel in september).
Omg ja!!! Ik sta op de siƫsta camping
Ik zit in een Airbnb in de stad de luxere campings waren voor ons (groep van 7) nog steeds wel aan de dure kant en we kunnen er pas dinsdagavond zijn dus de normale camping is dan al heel vol denk ik.
haha soort van half geloof ik, omdat iedereen dezelfde roze regenjas had
Ja! Super leuk idd, fijne plek ook.
Ik heb net besloten ook weer naar Lowlands te gaan! Vandaag maar even een kaartje bestellen, het is volgens mij bijna uitverkocht.
En een meeting zou leuk zijn!
wow Lowlands is uitverkocht!
Lang geleden dat het ver van tevoren is uitverkocht
Fortarock, Dynamo Metal Fest en hopelijk nog iets met indiemuziek
Ik ga naar Down The Rabbit Hole, Milkshake en Lowlands!!
Het liefst ook nog naar Into The Great Wide Open. Veel vrienden hebben een kaartje maar wij visten er net naast. Vorig jaar nog wel voor vrienden een kaartje via ticketswap kunnen regelen dus zal nu vast ook wel lukken.
Wil verder nog naar een techno dagfestival. Weet nog niet welke alleenā¦
Hier baal ik stiekem ook van, want wilde na Pinkpop misschien een kaartje gaan kopen
Down the rabbit hole en Solar!
AOA, Loveland, Welcome to the Future, Milkshake en Elrow town. Vooral die laatste heeeel veel zin in!
Ik ga dit jaar naar Rock Werchter, met pijn in het hart maar Ć©Ć©n groot festival maar daar komen ongetwijfeld nog een paar kleintjes bij doorheen de zomer.
Ja de dag ervoor was het 95% en toen heb ik nog snel een kaartje gescoord. Blij dat ik het heb gedaan!
Nu het moeilijkste; wat gaan we aandoen komend weekend met dit weer? Niet mega koud. Wel (beetje?) regen. Lastig. Heb gelukkig net heel leuke regenlaarsjes binnen dus die gaan sowieso mee denk ik!
Ik ga naar DRIFT zaterdag, Lowlands en voor de rest misschien nog een paar dagjesfestivals. Door masterscriptie kan ik helaas niet al te veel inplannen maar als er toevallig een kans voorbijkomt zal ik hem zeker pakken
Ja deze heb ik ook, zijn erg fijn! Helemaal top vind ik dat je ze aan je sleutelbos kunt hangen, zo kun je ze nooit vergeten.
Een rol vuilniszakken! Niet alleen voor afval, maar ook om spullen in te bewaren of op de grond te leggen, mocht het gaan regenen en je tent lekt (of evt zodat je dingen in je voortent kunt zetten, maar dat ze tocht droog blijven). En je kunt ze ook als improvisatie-poncho gebruiken haha.
Ik vind daarnaast zoān klein flesje antibacteriĆ«le gel ook wel fijn voor je handen (naast de babydoekjes).
Oordopjes, slaapmasker, dikke trui als kussen, vuilniszakken met zoān trekkoord waar je ook je kleren in kan doen zodat ze ās ochtends niet onwijs vochtig zijn, slippers, ducttape, extra wegwerponderzeil voor de tent (ivm vochtige grond in Nederland), powerbank, reserve zonnebril