Festivaltopic

Ik ga een dagje!

1 like

Ja! Maar ik woon dichtbij dus vorig jaar ben ik met die hitte een nachtje thuis gaan crashen. Vind de camping wel altijd het leukst, bijna leuker dan het terrein zelf, ga altijd met een grote groep vrienden en dan is het drie dagen lang feest

1 like

Ik ben echt heel benieuwd, is de eerste keer voor mij. Sowieso nog nooit overnacht ook op een festival. Nog tips? :yum:

Ah nee ben je er helemaal niet op zondag? :frowning: enige dag dat ik ga

Oh niet? Staat FF niet voor Frenchcore Forever :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jawel! Waarschijnlijk gaan we na Inja naar huis. Of in ieder geval in de avond. We willen zoveel mogelijk meepakken :sunglasses:

1 like

Cool :sunglasses:

1 like

Ohja je hebt helemaal gelijk! Ik ben daar de hele dag te vinden :raising_hand_woman:

Vergeet je waaier en/of mondkapje met ‘Ketaaaa’ niet :joy:

Even serieus, ik zal ook wel veel in de early te vinden zijn. Is iig de bedoeling!

1 like

Lekker! Hoe ben je te herkennen?

1 like

Ik neem dan een mondkapje met ketaaa en een waaier met frenchcore erop mee.

@Batalash leuk dat je ook gaat! Ik heb alleen geen idee hoe je eruit ziet, dus neem een rode roos mee zodat @MevrouwMand en ik je kunnen herkennen graag :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Heel leuk jurkje!

1 like

Hele toffe jurk, waar heb je die vandaan? Ik ga niet maar heel veel plezier allemaal :smiley:

1 like

Als iemand met roodcerise haar, zwarte outfit, oudroze mouwloze blazer ‘frenchcoreforever’ tegen je zegt. Its me!

1 like

Hoi! Is iemand ooit op pukkelpop geweest?
Ik sta op camping chill en ik vroeg me af wat beter is om mee te nemen: een rugzak of een koffer. (Bij pinkpop bijv loop je grotendeels over asfalt dus dan is een koffer prima maar weet niet of je bij Pukkelpop veel over zachte grond moet lopen naar de camping?)

Verdere tips zijn ook erg welkom uiteraard.

Leuk! Ik heb een topje met spaghetti bandjes met luipaardprint en veel te kort spijkerbroekje.
Halflang bruin haar in een half knotje

2 likes

Jammer dit jaar geen liquicity festival maar misschien wel winterfestival :grin:

2 likes

Echt een super weekend gehad op Liquicity! Van vrijdagmiddag tot vanochtend gebleven. Vriend en ik gingen dit keer maar met zn 2en, de groep waarmee we normaal altijd gaan gingen dit jaar allemaal niet. Maar meteen bij aankomst waren we al bevriend geraakt met 3 Engelse jongens die naast onze tent zaten, dus daar hebben we alle dagen mee gechilld en ze Nederlands geleerd haha! Zaterdag was echt enorm veel regen gevallen (precies 5 min nadat we in de tent waren gaan liggen om wat uit te rusten!) en werd het echt 1 mega modderbad. Iedereen probeerde eerst nog zijn schoenen te redden, maar daarna ging de helft echt lekker op blote voeten door de modder en plassen stampen (ik ook). M’n vochtige washandjes kwamen meer dan ooit van pas haha. 's Ochtends ook nog een paar keer van het terrein af geweest, lekker gezwommen bij het grote meer verderop en 2x volgevreten bij de Maccie zodat we geen duur festivalvoedsel hoefden te kopen.

5 likes

Ik heb instastories gezien van die modder en oh my

1 like

Ja het was echt heel intens. Er waren ook heel wat gekkies die gewoon in de modder gingen rollen en shit. De crew heeft wel echt hun best gedaan, ze waren heel zaterdag op zondagnacht bezig met graafmachines etc om de ergste modder aan de kant te krijgen en loopplanken te plaatsen. En gisteren heeft de zon er de hele dag op geschenen dus rond de middag was het meeste wel opgedroogd.