Gaan er mensen naar Solar?
Yesā¦
En hierboven gaven meer mensen aan te gaan
Ugh, Liquicity was zo mooi
De muziek, de sfeer, alles
Ik wil terug, maar daar zou ik eigenlijk niet de energie voor hebben Ik ben nogsteeds helemaal kapot
Ik ben weer hersteld van DTRH en begin nu zin te krijgen in Lowlands!! Wie gingen er ook alweer allemaal? En wat willen jullie het liefste zien?
Bij mij staat Tame Impala op nummer 1
Jaaa zoveel zin in Lowlands!
Deze editie is niet echt mijn ding qua muziek maar ga vooral voor Royal Blood, Franz Ferdinand, Jungle en Giorgio Moroder lijkt me heel leuk. En dit jaar vooral dus lekker genieten van de sfeer.
En ga de Bravo dit jaar vermijden snachts.
Ben al jaren Royal Blood fangirl, dus heb daar heel veel zin in haha al ga ik morgen nog naar hun concert
Ja ik ga ook, zo veel zin in! Ik ga niet perse voor de muziek dit jaar
Haha ja de Bravo was echt heftig vorig jaar. Heb wel weer heel veel zin in dit jaar!
@Taichung waarom Bravo vermijden? Te druk?
Ik ben maar 1x op Lowlands geweest, 2 jaar geleden. Vond het wel echt zo massaal, maar weet nu beter wat ik kan verwachten dus hopelijk valt het mee haha. Ik vond vooral de Alpha echt kutā¦ zo druk. En bij sommige optredens zat ik er al een uur van tevoren om een goede plek te hebben. Denk dat ik het dit jaar anders ga aanpakken haha. Bij DTRH is de main zo groot opgezet dat het hele festival daar kan staan (volgens mij), dat is zo chill.
Vorig jaar stonden we op camping 6 geloof ik, waren met een grote groep. Dit jaar zijn we met zn 2en, we gaan wel op donderdagavond maar hoop dat we dan een beter plekje kunnen vinden.
Ja echt heel druk. En kon gewoon niet genieten doordat er veel mensen langslopen en dan werd ik constant heen en weer gesleurd.
En wil ook lekker dingen meemaken dit jaar ipv doelloos technoāen. Maar wie weet zie je me daar op zaterdag om 05.00u alsnog hoor haha.
Haha de vriendin met wie ik ga houdt sowieso niet van techno (en ik ook niet meer zo) dus ik ben daar niet te vinden denk ik.
Wat is er wel leuk 's nachts?
De bravo vond ik sowieso te heftig qua muziek, dus vandaar! De 24uur tent vond ik wel heel chill. Daar stonden mensen te dansen, maar je kon ook gewoon lekker chillen op de banken. Het was daar wel heel gezellig!
Ik stond bij de Alpha eigenlijk steeds helemaal achteraan, of ik zat aan de zijkanten op de heuvels. Dat was wel heel fijn! Ik ben niet zo groot, dus als ik halverwege de tent sta zie ik toch niets haha. En achterin kon je lekker dansen en nog drankjes halen.
Het is op donderdagavond wel al heel druk op de camping! Dus dan moet je denk ik ook wel weer zoeken op camping 6/7. Ik was er vorig jaar rond 1 uur ās middags en toen konden we op campings 1/2/3 al niets meer vinden!
Jaaa Parcels is heel leuk, heb ze inmiddels al 3x gezien in een jaar haha.
Ik heb ook zin in Anderson Paak (vorig jaar op DTRH was ie heel vet), Jorja Smith. Jungle wil ik ook graag zien. Billie Eilish ook wel maar zie op tegen het publiek haha.
@George hmm ja wij moeten gewoon werken die dag + nog wel een stukje reizen. Misschien lukt het er om het eind vd middag te zijn. Ach ja t is niet anders dan.
Door dtrh heb ik ook heel veel zin in Lowlands gekregen! Op mijn lijstje staan sowieso James Blake, Paul Kalkbrenner, Tame Impala, ASAP Rocky (als hij komt), Modeselektor, Willem en Billie Eilish. Verder zie ik het wel.
Ik ga ook naar Lowlands en heb er echt veel zin in! Ik ga alleen met mijn vriend, de rest van mijn vrienden wilde niet mee omdat ze het te duur vinden. Vind het ergens wel jammer want met een groep gaan lijkt me veel leuker.
Laatste keer dat ik op Lowlands was is 8 jaar geleden dus heb geen idee meer welke campings leuk zijn? Welke campings zijn leuk? We hoeven geen rustige camping maar houden wel van partyen.
Ik kijk uit naar Tame Impala, Anderson Paak, Twenty One Pilots, Paul Kalkbrenner, New Order, Royal Blood, Parcels, Helena Hauf en Marcel Dettman
Same
Oh ik vond het echt geweldig! Ik heb het hele weekend heerlijk gedanst, leuke mensen ontmoet en echt genoten van de sfeer
Mān moeder was er ook een dagje. Vooraf dacht ik dat het misschien ongemakkelijk zou worden, maar het was juist super leuk. Ze heeft zelfs met mān vrienden lopen zagen in de Lunar
Camping 2 en 3 zijn recht tegenover de ingang van het terrein, dus het minst ver lopen
Edit: oh sorry je bedoelt natuurlijk vanaf dat je binnen komt (en die helse brug)
Ik vind camping 2 en 3 ook het leukste! Er is de hele nacht leven maar ik slaap daar altijd juist goed op haha
Ja he Al die mensen daar zijn zooo gezellig en leuk! Ik ga volgend jaar zeker weer! Hoeveelste keer was dit voor jou?
En wat leuk dat jouw moeder er gewoon was! Ik zie mijn moeder daar echt niet tussen lopen haha. Ergerde ze zich niet aan al het drugsgebruik daar ofzo?
Ik sta meestal op camping 6. Redelijk rustig en ik vind het lopen naar de tent prima te doen (wij staan wel ver vooraan omdat we er donderdagmiddag al zijn).
En maandagochtend weg zonder fileš
Thanks, ik denk dat het camping 2 of 3 gaat worden! We vertrekken donderdagochtend