Haha ja echt bizar! Denk dat veel mensen zich laten afschrikken door het weer misschien.
En thanks!
Gaan we elkaar dan eindelijk weer eens tegenkomen
Ja! He he, eindelijk.
Wat is je plan qua tt?
ah chill! ja de voorspellingen wisselen nog een beetjeā¦
Helaas niet. Zou ook volgend jaar zo graag willen. Terwijl ik het aan de andere kant ook wel heel gehyped vind eigenlijk. Maarja āmoetā het toch eens meegemaakt hebben haha.
Hier nog steeds twijfels over wttf. Woensdag maken we het definitieve besluitā¦ ligt ook grotendeels aan het weer en dat ziet er nog niet heel positief uit. O en het is wel echt prijzig voor ticket + nog vervoer en ik heb later dit jaar een vakantie gepland staan die ineens veel duurder uitvalt dan verwacht dus moet ook sparen. Maar heb ook wel zin in een feestje want is lang geledenš
Ik wil volgend jaar ook gaan. Al ben ik ook wel bang dat het mega overhyped is en hoop ik dat het geen feestje vol Duitsers en Italianen is
De hele omgeving lijkt me gewoon heeeeel chill. Beetje verdwalen tussen al die bamboestruiken.
Heheš¬
Leuk! Geboren en getogen Groninger hier dus Paradigm is mān favo thuisfeestje <3
Als ik jou was kocht ik een weekendticket, je hebt dan ook toegang tot de nacht. Als je in de knoop komt met slaapplekken mag je evt. ook bij mij crashen hoor!
Het festivalterrein is megavet en het festival verplaatst in de nacht naar de oude suikerfabriek die op het terrein staat. Echt de perfecte locatie, het is zelfs uitgeroepen tot beste underground club van de Benelux. laat je lekker meenemen in de vibe!! Wat ik zelf heel fijn vind is dat het publiek ānormaalā is, het is geen modeshow zoals je vaak ziet bij zulke festivals in Adam of Rdam.
Veel plezier!!! Wie weet tot daar
Aaah ik vind dit zon leuk enthousiast bericht! Meteen die vriendin waarmee ik ga geprobeerd over te halen voor de nacht en ik denk dat het gelukt is we zouden dan wel vrijdagavond gaan en zaterdag overdag, is dat (ongeveer) net zo leuk als wanneer je direct doorgaat op dezelfde dag? We moeten zondag namelijk beetje op tijd weer richting huisā¦
Super lief van het slaap aanbod ook! Denk dat dat niet nodig is dus maar wie weet is meeten een optie inderdaad!
Zoān zin in Lowlands en ik vergeet steeds dat ik ook een paar dagen naar Sziget ga
Ahhhh leuk!! Nou, als je vrijdagavond gaat kom je wel meteen in een beuksfeer terecht maar dat is vast niet erg als je van zulke feestjes houdt ik skip de vrijdag zelf altijd omdat ik het niet 72 uur volhoud haha maar hoor wel altijd goede verhalen over de vrijdagavond. Ik raad je aan om zaterdag rond een uurtje of 14.00 het terrein op te gaan, eerst even lekker te eten en dan richting de stage bij het bos. Dat is echt een magiewereld <3
Stuur me tzt even een berichtje, dan kunnen we meeten!
Morgenochtend tot maandagochtend Liquicity
Heel veel zin in, maar vind het wel echt kut dat het zaterdag dramatisch weer wordt, ik hoop dat onze tent niet onder loopt. Gelukkig is het morgen en maandag wel droog, dan kunnen we tenminste droog onze tent op- en afbouwen.
Volgens mij valt het wel mee met het dramatische weer. Het hoogste aantal mm staat nu op 1,7. Dat is niet heel veel, toch?
Heb er wel echt heeeeel veel zin in. Helaas moeten mān vriend en ik wel zondag al weg omdat ie maandag weer moet werken (kon geen vrij meer krijgen i.v.m. drukte)
Op weeronline die ik al dagenlang in de gaten hou staat ie nu op 15 mm in Oudkarspelā¦ Van 's ochtends tot 's avonds alleen maar regen. Ik heb er ook veel zin in, maar nu vooral inpak en regel stress (ik ben echt een stresskip)
Oh dat is toch wel meer dan ik dacht. Ja, ik zit nu ook te twijfelen wat ik mee moet nemen. Denk gewoon een extra setje kleding, poncho en schoenen.
Ik ook, koffer ligt nu al 2 uur op bed met niks erin Denk gewoon 1 lange broek, 1 korte broek, 3/4 topjes en 2 paar schoenen en extra sokken voor als die nat worden. En heb ook plastic ponchoās idd. En een groot zeil voor onder de tent!
Geen plan haha! Ben al heel lang geleden gestopt met plannen, want komt toch nooit wat van. Gezien de weersvoorspellingen verwacht ik hele dag early (ik hoop iig dat dat weer een tent is) met uitstapjes naar hardstyle en main. Hou niet van uptempo, frenchcore, terror, enz
Nog mensen hier die volgend weekend naar Solar gaan?
Ik! Ga je het hele weekend?
Ja, vanaf vrijdag . Jij ook op de camping?