Festivaltopic

Ik vond het heel leuk! Had juist het idee dat het iets rustiger leek dan vorig jaar, gevoelsmatig. Als het goed is was het aantal tickets wel hetzelfde als vorig jaar.

M’n favoriete dingen waren Frank Carter, SONS, Skepta en Slowthai, zo goed allemaal. Heb wel een verbogen telefoon overgehouden aan Frank Carter maar worth it. Oh en Broadcast Away TeeVee was ook heel tof! Vond de nieuwe Bossa Nova ook wel fijn, stuk ruimer dan eerst.

1 like

Hahaha snap ik! Hoelang ga je? En slaap je op 't festival?

Nee we hebben een appartement geboekt, dan hebben we nog een beetje vakantiegevoel hahaha. Scheelt veel bagage meesleuren. We gaan het hele festival, maar komen een paar dagen eerder zodat we Budapest uitgebreid kunnen verkennen.
Wordt de eerste keer Sziget, zo veel zin in!

Iemand weleens bij Welcome to the future geweest, en is het een aanrader of niet? Twijfelen nog om te gaan en tickets zijn vrij prijzig voor de line up wel. Maar mss is de hele sfeer het wel waard?

WTTF is mijn favoriete festival! Ik vind het leuk dat er veel verschillende types komen, ook qua leeftijd. En het gebeuk in de technotent kunnen afwisselen met een beetje chillere muziek vind ik ook altijd top.

1 like

Ik ga naar paradigm festival over 5 weken, op de zaterdag! Iemand daar wel eens geweest? Ben erg benieuwd, wordt mijn eerste keer. Ik kom uit Rotterdam dus het is niet om de hoek, maar we hebben 2 nachten een Airbnb erbij geboekt, zo veel zin in.

Ah tof! Wij dit keer ook, vorig jaar een tent op de glamping maar dat glam viel erg tegen :joy: Ben benieuwd hoe op en neer naar het festival gaan bevalt, al heeft een appartement natuurlijk wel veel meer voordelen. Veel plezier, het is echt super leuk!

1 like

Waarom niet beide? Of lukt dat qua financiën niet?
Vind Dominator heel vet want veel soorten hardcore :heart_eyes:. LU is zo ongeveer elk jaar wel hetzelfde, maar vermaak me er altijd prima.
Hele weekend decibel klinkt ook top hoor dit jaar. Gewoon net zoals Defqon twee volledige festival dagen.

Waar was je btw afgelopen weekend?

Ik ga ook naar dominator. Vind het altijd top! Net al ff de weersvoorspellingen gekeken die zijn op dit moment ook lekker. Ik ga ook naar decibel, maar wel 1 dag. Twijfelde over vrijdag heen en zondag terug, dus soort mini weekend, maar ga toch voor alleen zaterdag

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen :joy:

1 like

Leuk! Ik ben daar een paar keer geweest de afgelopen jaren. Ook omdat ik er vroeger heb gestudeerd en het dus leuk vond af en toe weer terug te gaan. Ik vind de sfeer bij een festival als paradigm altijd iets beter dan bijvoorbeeld bij Amsterdamse festivals. De aankleding is top. Lekker groots opgezet en het onderscheid tussen dag (buiten, veel verschillende podia, licht) en nacht (grote hal, donker, wat harder/ruiger) is ook duidelijk merkbaar. Ben benieuwd hoe je het vindt, veel plezier!

Vandaag weer aan het werk. Mijn hoogtepunten dtrh waren underworld, foals, cory henry & the funk apostles, janelle monae en vampire weekend!

3 likes

M’n heuptasje (met telefoon erin) is op de een of andere manier gevallen toen ik in de pit was dus toen hebben er mensen op gesprongen :’)

Ik ga dit jaar voor het derde jaar op rij! Het is een van mijn favoriete festivals en echt het geld waard. Er hangt een hele chille vibe en heel veel afwisselende stages!

1 like

Ik ga naar beide! Decibel helaas alleen de zaterdag. Wou wel heel het weekend, maar kan de maandag niet vrij krijgen… En om schijt te hebben en zondag avond te vertrekken lijkt me ook niet handig.

Dominator heeft natuurlijk wel een hardstyle stage! Zou gewoon gaan. Fissa is life :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

gaat er nog iemand hier crossen over 1,5 week?

Oh dit klinkt echt heel leuk! Momenteel hebben we alleen kaartjes voor zaterdag overdag maar wel een slaapplek voor vrijdag- en zaterdagavond dus dat maakt het icm je enthousiasme wel verleidelijk ook een nacht te doen… al is het maar een paar uurtjes. Ga ik overwegen!

Ik zou ook zeker ticketswap in de gaten houden voor de nachtkaartjes!

1 like

@Blauwra @Wonderland @Pringles Dat klinkt positief, nice. En grappig dat jullie allemaal die afwisseling noemen haha.

Wil ook nooit te veel feesten op elkaar plannen, maar heb dit jaar maar heeeel weinig gepland. Dus wil nu juist iets extra’s. Ben nu al wel enthousiast om te gaan, hopen dat m’n vrienden ook nog willen :upside_down_face:

2 likes

Meer mensen naar wildeburg?

Ik heb maar een regenjas en warmere kleding ingepakt. Gaat sowieso heel anders worden dan vorig jaar toen het 30 graden was, maar zoveel zin in :partying_face: