Festivaltopic

@Dazed he heb je een panterprintrok aan? Volgens mij zag ik je net lopen op de camping!:raising_hand_woman:

Ja dat klopt! Hahaha voel me wel forumfamous nu, word gewoon herkend :sparkles: Heb je het naar je zin?

3 likes

Haha ja ik heb je gezicht niet gezien maar het was je haar die je verraadde! Ja zeker, jij ook??

1 like

Ah ja dat valt wel redelijk op inderdaad haha. Fijn, ik ook!

zijn er mensen op wae?

Haha echt he! Beetje jammer, want bijna geen moment droog.

Wooow maar echt, dit had niemand verwacht denk ik, een enkele bui prima, maar t is amper gestopt?? Ik zit nu op de bank thuis, eindelijk niet meer nat. M’n vingers zagen er ook uit alsof ik een uur in bad had gezeten

Heeft er iemand tips voor fijne oordoppen? Ben vandaag weer die alpine oordoppen kwijtgeraakt op een festival, liefst rond 20 euro want ik raak die dingen dus altijd kwijt

Ik vind deze van Schoonenberg erg fijn! Ik kreeg ze toen ik op m’n op maat gemaakte oordoppen moest wachten.

Ze zijn vrij smal en flexibel, wat erg lekker draagt. Van bijvoorbeeld Thunderplugs krijg ik op den duur last van m’n oren.

Kosten €19,95

https://www.schoonenberg.nl/gehoorbescherming/gehoorbescherming-voor-motor-en-cabrio/proactiv-drive/

Er is ook een music versie (die waren bij mij toen op). Die zijn vast net zo fijn.

https://www.schoonenberg.nl/gehoorbescherming/gehoorbescherming-tegen-muziek/proactiv-music/

Kosten net zoveel als die anderen.

1 like

Er zijn ook oordopjes die met een touwtje verbonden zitten zodat je ze niet zo snel kwijtraakt, is dat misschien wat voor je? Wel iets duurder

1 like

pluggerz!

Gisteren op dreamfields. Wat een weer gistermiddag/avond zeg. Dag begon zo mooi en uiteindelijk sloeg het weer echt om. Weet nu weer waarom zelf nooit gewoon naar festivals ga, maar er ga werken en als ik op tijd klaar ben het festivalterrein nog even over ga (als het mooi weer is haha)

Weet iemand hoe het werkt met een Sziget Citypass? Ik heb ze net gekocht maar kun je die inwisselen daar voor een echte pas? of moet je altijd met dat geprinte papiertje rond lopen.

Hoe vonden jullie DTRH? Ik had het idee dat het veeeeel drukker was dan vorig jaar.

Ik heb gezien: Ronnie, Jordan rakei, matt corby, editors, ry x, maribou state, Balthazar, mahalia, parcels, Aurora, foals, Robyn, janelle monae

Mn favos waren mahalia, Robyn en janelle monae!

3 likes

Ik vond het heeeel vet! Heel veel lekker gedanst! En ik had juist het idee dat het wat minder druk was dan vorig jaar eigenlijk.

Mijn hoogtepunten waren Underworld, Robyn en Vampire Weekend.

Nu uitbrakken met teveel eten :heart:

1 like

Die wissel je in voor een polsbandje! En die moet je dan steeds laten zien. Ze prikken dan de dag door waarop het polsbandje is ingegaan, maar daar kijken ze vervolgens totaal niet naar… Wij blijven de hele week, maar hebben een 5 dagen pas. Denk dat we de proef op de som nemen :speak_no_evil:

Heel erg naar mijn zin gehad!

The roots gemist vanwege de regen waar ik best van baal, maar alsnog genoeg mooie dingen gezien.

Het meeste genoten van Underworld, Thom Yorke, Robyn en Foals.

2 likes

oooh top! dat is fijn want ik zag al voor me dat ik dat papier kwijt zou raken hahaha

1 like

Ik vond het echt zooo leuk! Veel leuker dan Best Kept secret.
Hoogtepunten waren dansen in de regen bij Balthazar, zonsondergang bij Vampire weekend, Parcels, Underworld, Agar Agar, Matt corby, borokov borokov, Maribou State, Sampa the great.

Vond het wel drukker dan twee jaar geleden, maar nog niet zo druk dat het vervelend werd.

3 likes

Ik vond dtrh zo leuk! Dit was mijn eerste jaar, maar ik wil nu alweer. Ik ben Lowlands gewend, maar vond dit een veel fijner festival. Knusser, leuk opgebouwd, de sfeer.

1 like