Ik ga heeeel misschien een dagje BKS, maar ik weet het nog niet zeker. Mijn vriend heeft via zijn werk kaartjes, maar helaas alleen voor zichzelf haha.
Aaah jaaaa doe!!
Ga jij ook? Het is vooral dat ik me lullig voel tegenover mijn collegaās die in het weekend moeten werken bij Dā¦ Ik heb geen leidinggevende functie dus in principe hoef ik er niet te zijn, maar ik voel me wel een soort van verplicht ofzo. Dat ik geen lol mag maken, voor het geval dat ze me bellen met vragen over tickets en ik ben niet bereikbaar/naar de getverderrie.
Ja ben er het hele weekend! Aaah ja dat snap ik maar dan kan je nooit meer een weekend iets leuks gaan doen. Het draait inmiddels twee weken dus ze weten vast wel hoe en wat toch ?? En anders zeg je joe je mag bellen maar geen garantie dat ik kwaliteit of zelfs het juiste antwoord lever
Ja dat is waar. Ze zeiden maandag al dat ik er niet hoefde te zijn. Ik bespreek het anders nog wel op kantoor deze week. Een collega appte net al dat ik gewoon moest gaan. Wil eigenlijk zaterdag ofzo gaan, dan kan ik flink naar de getsie, heb ik wel behoefte aan. Iāll keep you up to date als ik ga!
Yes leuk!
Jaaaaa! Ikke! Tweede keer dit jaar. Vorig jaar was echt super leuk.
ik vond B echt heel chill, ga daar dit jaar ook weer staan, inderdaad veel keuze voor eten/drinken en als je wilt kan je 's nachts nog door. Vrijdagavond is er daar ook al wat te doen dus dan heb je een extra lang weekend
Hoop wel dat het voorspelde weer nog wat beter wordt, of in ieder geval geen regen
Oeeeh goed om te horen dat het vorig jaar ook leuk was! Ik heb toevallig net mn kaartje gekocht omdat het alweer bijna uitverkocht is! Te benieuwd
(vet goeie line up he?!)
Ja, de line-up is echt dikkk. Niet normaal Al moet ik toegeven dat ik (samen met mān vriend) altijd overal en nergens ben op feestjes en festivals. Dus ik heb geen idee wat ik allemaal ga zien We hebben wel een aantal favorieten waar we graag heen willen, maar verder zien we het wel.
O, nee, ik slaap juist altijd heel ruk haha. Maar ik slaap overal behalve thuis sowieso kut, dus dat is heel lastig bij festivals enzo, haha.
Morgen BKS
Yes zin in! Ik weet alleen niet wat voor schoeisel ik aan moet doenā¦ liefst draag ik open schoenen maar dat is zeker niet zo slim met de kans dat mensen op je voeten gaan staan? Meh het wordt zo warm!
Voor de mensen die naar BKS gaan, wat moet ik sowieso checken? Heb nog best veel gaten in mān planning
Ik weet het ook nog nietā¦ Ik denk sneakers. Open schoenen zou ik zelf niet doen, vind ik ook vervelend bij het hoofdpodium met al dat zand.
Ik weet eigenlijk nog helemaal niet wat ik allemaal ga zien, maar dat vind ik juist wel leuk altijd.
Ik ga dit jaar op vrijdag naar Rock Werchter en heb er nu al belachelijk veel zin in. Ik heb enkel wat pech met de line-up omdat superveel acts die ik wil zien overlappen
Ik ga vandaag naar the Crave!! Zo veel zin in, zulk lekker weer, voel me net een klein kind
Morgen eindelijk naar Intentsš¤©. Gaan er meer mensen?
Gaan er nog mensen 't hele weekend naar Pinkpop? Het weer is tot nu toe om te janken, alleen maar regen voorspeld
Gaat er iemand naar Woo Hah?
Jup, ik. Maar ik zie bij Landgraaf meerdere dingen. Zondag een wolkje, zon en regen bijvoorbeeld. Ik hoop wel echt dat het meevalt.