Ohhh ik wil zo graag naar BKS, hou van dat festival! Zit er helaas niet in dit jaar.
Gaan er mensen donderdag naar Subcultuur Hemelvaart?
Ik
Op Pinkpop? Daar is geen D Gok dat je dan C bedoelt, want da’s lang lopen.
@Maruti Ik vind de camping wel oke hoor (voor zover kamperen oke is, want ik vind het ultiem kut) Ik heb nu 2 jaar op C gestaan en afgelopen jaar op B. Dit jaar ook weer op B.
Als je veel wilt slapen (en lang lopen niet erg vind), raad ik C aan. Is alleen geen feest ofzo. B is de grootste en daar is ook het meeste, ook qua ‘winkels’ enzo. A ligt direct naast het festivalterrein, maar is de kleinste. Voor A moet je zeker de dag ervoor gaan, B ook, gok ik.
De wc’s zijn na een dag niet meer heel schoon, maar volgens mij worden ze s ochtends heel vroeg weer schoon gespoten.
Gaan er hier mensen naar Liquicity zomer festival (drum n bass)? Zit er over na te denken, lijkt me super leuk
is het al bekend welke optredens op pinkpop live worden uitgezonden?? Ik wil zo graag fleetwood mac zien : (
Ik ben 1x geweest en heb op camping B gestaan. Zo ver lopen. Daardoor ga je niet even snel tussen de middag iets eten of drinken bij je tent, wat we op Lowlands wel altijd graag doen… Ik vond de camping heel rustig 's avonds, wel wat geluiden natuurlijk maar in vergelijking met Lowlands (sorry voor de lowlands vergelijkingen haha) redelijk dood hahaha. Ik vond het toiletgebouw wel heel fijn! wc’s waren redelijk schoon en er waren er veel, heb er nooit een rij gezien. De douches waren wel drukker maar dat heb je altijd denk ik. En inderdaad genoeg tentjes om ontbijt te halen! Er stond vanalles, vooral het verse fruit was super lekker op een brakke ochtend.
De wc’s worden rond 5/6 ‘s ochtends helemaal schoongemaakt! Ik had een beginnende blaasontsteking en voelde me zo klote als ik weer vroeg moest plassen maar gelukkig kon dat op een superschone dixie dan haha
Ah, goed om te weten! Wel klote zo’n beginnende blaasontsteking.
Camping A natuurlijk maar dan moet je wel vroeg zijn. Die is al snel vol.
Op camping B zijn de “echte” feesttenten die doorgaan tot een uurtje of 3 volgens mij maar daar lig ik zelf nooit.
Half 4-4 uur was het vorig jaar zelfs haha
Ja het einde trek ik nooit. Haha behalve vorig jaar toen dat verschrikkelijk ongeluk is gebeurd toen zijn we wel langer gebleven.
Ik was toen al naar huis, want ik had mijn tent die ochtend gemold + was er klaar mee.
Ik lig zelf redelijk vroeg in mijn tent altijd, ga ook niet echt naar dat feest ofzo. Vorig jaar wel een tijd daar in de buurt gezeten, wachtend op mijn groepje, omdat ik mijn tent kwijt was Groepje was ik ook de hele dag al kwijt xD
Haha wij hebben altijd feestje bij onze eigen tent. Wij hebben 4 jaar geleden daar een groep leren kennen en spreken daar nu altijd mee aaf. Liggen dus altijd met een vrij grote groep samen (18 mensen)
Dat is wel tof. Ik ben 1 keer met een vriendin + haar vrienden een heel weekend gegaan, 1 keer alleen op de camping (zij kwam toen 2 dagen) en vorig jaar met wildvreemden. Dit jaar ook weer met complete vreemden, dus ik ben benieuwd
Aahh supertof. Ik ben ook 1 jaar een dag en nacht alleen geweest vrienden konden pas allemaal later komen, heb echt de tijd van mijn leven gehad. Heel veel plezier en anders stuur je me maar een berichtje drinken we ons een pilsje.
Als ik eraan denk (of mijn groep kut vind haha), zal ik dat doen. Ik heb me vorig jaar alleen ook prima vermaakt eigenlijk. Hoop wel dat ik nu meer dan 3 uur per nacht slaap, want dat trekt mijn lijf niet zo goed, haha (en mijn prikkelverwerking ook niet)
Oordopjes, slaapmaskertje haha succes
Ja, slaapmasker besteld (alleen nog niet binnen ) en oordopjes had ik nog van vorig jaar. hopelijk raak ik die oordopjes nu niet kwijt, haha. Maar slaap al maanden slecht, dus betwijfel of het daar ineens wel lukt.
Haha gewoon 3 paar oordopjes meenemen. Ik slaap altijd zó goed op festivals zal wel komen door de liters alcohol haha