Festivaltopic

Ik ga in juli 3 dagen lang naar Liquicity Festival. Naar mijn mening het beste festival ooit. Omdat het mijn muziek is, maar (alle feestjes van) Liquicity hebben echt de meest mooie sfeer die ik nergens anders heb meegemaakt. Dit wordt al iets van mijn 15e Liquicity event. Mijn vriend en ik gaan er sinds de laatste paar jaar met een groep vrienden heen, met z’n allen gezellig 3 dagen kamperen en dansen :heart_eyes:

5 likes

Ik ben aan het kijken voor een backpack voor naar festivals mee te nemen. Hoe veel liter moet ik hebben denken jullie? Ik ga van woensdag t/m maandag naar een festival. Ik ben niet een hele minimalistische inpakker :see_no_evil:

Het is ook echt een leuk festival! Niet te massaal ruim opgezet.

Ik ben er ook weer dit jaar.

3 likes

Klopt! Ik hou niet zo van die massale festivals/feestjes, ondanks dat ze de afgelopen jaren wel erg gegroeid zijn blijft alles nog vrij intiem. Gelukkig is DnB ook niet bepaald mainstream :blush:

1 like

Wil je 'm alleen kopen voor een festival? 70 liter is erg groot maar misschien te groot om ook ooit mee te sjouwen op vakantie. Mij lukt Lowlands altijd makkelijk met een 50 liter rugzak. Boodschappen en tent zitten er dan niet in.

Ja alleen voor festival. Zie mezelf eigenlijk niet met een backpack echt op vakantie gaan. Ahh top! Nee mijn tent en boodschappen hoeven ook niet in de tas.

En als je bovenop van die gekruiste elastiekjes hebt dan kan je daar je slaapzak nog tussen doen.

Maar als je toch alleen voor festival gebruikt dan kan je wel lekker uitgebreid een 70L nemen. Toch maar klein stukkie lopen!

1 like

Ja dat is wel een goede! Dat wel, maar omdat het alleen voor een festival is wil ik ook niet teveel geld uit geven. :sweat_smile:

@Crystalfire @Sawadee jaaa ik ga ook weer naar Liquicity. En @Chipss ook zei ze een paar berichten hierboven :smile:

Echt leuk! Heb er ook echt zoooo’n zin in. M’n vriend en ik zijn echt hyped haha.

2 likes

Ik heb er 1 van 65 liter. Is op zich voor alleen kleding best groot. Ik heb er ook wel wat boodschappen nu trouwens. Heb wel packing cubes besteld om te kijken of er dan meer past.

1 like

Oh ben benieuwd! Sowieso wel praktisch denk ik.

Ja, ik ook! Vooral of het echt veel verschil maakt. Scheelt dat ik in september ook nog wegga, dus dan is het sowieso wel nuttig.

1 like

Ik zou voor 50 gaan, deze is prima, lekker goedkoop en ook nog in grijs
https://www.decathlon.nl/p/trekrugzak-forclaz-50-liter/_/R-p-6561

2 likes

Thankss :blush: Ja ik was al naar de decathlon geweest inderdaad. Daar hebben ze meerdere soorten voor een goede prijs.

1 like

Ik heb deze al een tijdje, mijn broertje heeft ook een leuke van 40 liter. Waar ga je heen?

1 like

Ahh top! Dus de kwaliteit is ook prima? Ik ga naar Rock Werchter.

1 like

Superleuk!! Ja ik heb hem zelf al drie jaar en ben er twee keer mee op backpackvakantie geweest en sleep hem verder ook overal mee naar toe en er is nog niks stuk of kapot of raar!

1 like

Heel wat anders dan Pinkpop etc. maar gaat er iemand 7thsunday festival?

Doen!! Je krijgt er 100% geen spijt van

1 like

Dagje eerder wel :heart_eyes: Harmony of Hardcore!

1 like