Festivaltopic

Ja, ik! Heb je het leuk gehad?

1 like

Ik was er ook! Hoe vonden jullie het?

Ik was er ook! Vond disclosure verrassend leuk en daarna lekker disco bij Motorcity drum ensemble dus toen was mijn dag al geslaagd.

1 like

Ik vond eigenlijk alles wat ik hoorde echt top! AmƩlie Lens staat me het meest bij en Laurent Garnier, maar die had ik al vaker gehoord.

Ik was er ook! Amelie Lens en Henrik Schwarz waren mā€™n favorieten. Ik kon alleen mā€™n plek niet echt vinden gisteren? Ik vond veel net niet waardoor we continu heen en weer liepen. Uiteindelijk veel in Generator gestaan. Nee, viel een beetje tegen ofzo. Ik had het idee dat het terrein ook anders was ingedeeld, het voelde ZO druk op sommige punten

Ik heb echt een topdag gehad, maar zou niet weten wie ik eigenlijk allemaal heb gehoord. Hobbelde gewoon achter de groep aan en overal lekker lopen stampen :stuck_out_tongue: wel veel in generator gestaan want daar draaiden ze wat harder.
Vond het terrein trouwens wel een beetje onoverzichtelijk maar verder was het een goede dag!

Ja het terrein was kleiner dan normaal! Mijn vriend en ik zijn tot nu toe elke editie geweest :speak_no_evil: en waar die grote tent stond (module?) is normaal een loopbrug waar nog meer terrein is, dat ontbrak nu. Waarschijnlijk hebben ze geen vergunning gekregen voor die loodsen waardoor alles nu meer gepropt stond. Plus het zonnetje waardoor iedereen buiten stond ipv binnen

Ja die brug, regelmatig vervloekt maar miste 'm nu ineens!! Het voelde echt druk, maar zal ook idd met het weer te maken hebben gehad, was ook zo warm in sommige tenten (modular)

Vond de aanlegplek van de pont trouwens wel veeeel beter!!

1 like

Haha ik dacht slim te zijn en het gewone rustigere pontje naar ndsm te pakken maar wij moesten dus helemaal om de loodsen heen lopen haha.

Was de zondag ook naar DGTL en vond het heel leuk! Het lekkere weer zal meegespeeld hebben, gelijk alle muziek die ik normaal wat te ā€œblijā€ vind klinkt prima in de zon. Daardoor zonde eigenlijk om binnen te staan in die donkere hallen waar ik de muziek leuker vond :stuck_out_tongue: Vond Amelie Lens top en Carista (met Elias Mazian later) ook leuk. Om een bepaalde tijd was echt alles wat ik wilde zien tegelijk en daarna heb ik ook steeds maar een beetje rondjes gelopen eigenlijk. Twijfelde over een korte broek maar dat had makkelijk gekund :dizzy_face:

Ik was de zaterdag naar DGTL. Ook heerlijke muziek, maar miste ook het oude terrein een beetje. Wel echt fun in de sun gehad.

Gaat iemand morgen naar Loveland?

https://www.bndestem.nl/show/verrassing-duncan-laurence-staat-op-pinkpop~a751278b/ ah vind dit echt zo tof!! ken ook maar 1 nummer van hem maar maakt niet uit :stuck_out_tongue:

4 likes

Mensen die naar Free your mind gaan?:grin:

Een vriendin en ik twijfelen al een tijdje om naar pinkpop te gaan, maar vinden een dagkaart behoorlijk duur. Nu twijfelen we om een heel weekend te gaan, want relatief goedkoper. Is het een beetje leuk/fijn op de camping? En welke raden jullie aan? Ik ben een week sziget glamping gewend :see_no_evil:

Ik heb op camping D gestaan geloof ik, moker lang lopen, veel herrie en vieze dixies op campingterrein in de volle zon. Is wel al aantal jaar geleden dus geen idee hoe het nu is. Ook veel modder toen.
Pluspunt: genoeg ruimte voor groepjes tenten, georganiseerd tent opzetten en mega chill relatief goedkoop ontbijt op de camping.

1 like

Meer mensen die naar BKS gaan dit weekend? Ik zie net dat het zondag 29 graden wordt :fearful:

Ja ik ben er alleen zondag! Dus de zonnebrand gaat mee. De weersverwachting schommelt wel al de hele tijd, gisteren was het nog 26 en daarvoor 23/25.

1 like

Ja ik ben team 23 graden, dan is het in de zon voor deze ginger wel warm genoeg hahaha maar het kan nog alle kanten op maar nu weet ik niet welke kleren ik apart moet leggen :sob:

3 likes

Ja ik ook, mooi weer is fijn maar ik heb echt geen zin in die intens brandende zon.

2 likes