Festivaltopic

vooral het douchen vind ik echt een rampenplan daar, vaker wel dan niet een uur in de rij voor gestaan.

de wc’s daarentegen zijn wel top, goeie spoelwc’s.

Klopt, en vorig jaar vond ik dat er te weinig watervoorzieningen waren maar toen was het ook wel echt bloedheet

En vandaag is Lil Uzi Vert bekend gemaakt. Nog nooit van gehoord :stuck_out_tongue:

Vind de drie bekendgemaakte namen niet zo tbh.

Zo decadent. Ik heb gisteren mijn Dour combiticket gekocht en omdat de Green Camping al uitverkocht was (boehoe, ging al 2 jaar en was grote fan, ook nog nooit uitverkocht geweest) slaap ik nu in een Festihut. Oh well, money well spent.

3 likes

Ik heb alleen ervaring met de Solar camping, niet met andere festival campings maar ik vond de voorzieningen bij Solar niet perse kut (en ik haat kamperen) idd goeie spoelwc’s, douchen zo lang je wilt voor 1 muntje en toen ik om 5u namiddags ging douchen stond er ook geen rij meer :joy:
Ik vond de camping fantastisch qua entertainment en gezelligheid, je hoeft zowat niet meer naar het festivalterrein. Vandaar dat ik ook geen haast had met douchen

Ik heb net kaartje gekocht voor Pussy Lounge at the park

1 like

Solar camping is echt fantastisch! Ik douchte ‘s ochtends best vroeg en hoefde vaak maar 5 min. te wachten. Daarna weer even slapen en klaar!

Wss gaan wij dit jaar niet en vind dat toch wel echt heel erg zonde.

1 like

De hotels zijn echt heeel duur (vond ik, in vergelijking met de camping/village). Maar als je dat ervoor over hebt, waarom niet he!

hahaha Donnie komt naar Lowlands!

nogmaals 100x dank @monkeyslut voor het noemen van Parcels, sinds je zei dat ik er naar moest luisteren luister ik elke dag hahahaha

3 likes

Ah leuk om te horen! :smiley:

Ik vind Donnie een lullo, z’n muziek vind ik wel leuk. Ben verder nog niet heel erg te spreken over de nieuw toegevoegde artiesten maar het zegt me gewoon weinig dus ik moet gewoon nog even wat muziek gaan luisteren denk ik.

Gaat er nog iemand naar Brabants verbond zaterdag?

ja ik!!!

1 like

Ahh leuk! Ik zal even zwaaien als ik je herken!

Gelukt om den kaartje te scoren?
Ik heb te lang getwijfeld… maar beter ook eigenlijk haha

Zijn er hier trouwens mensen die naar Wildeburg gaan? Wij hebben eeeindelijk met de hele groep kaarten (aardig wat af geticketswapt), maar zijn nu compleet. En wilde het ook echt niet missen na vorig jaar, wat een feest!

Yesss Modeselektor op Lowlands! Eerste van de nieuw toegevoegde namen die ik wat vind.

Kan niet wachten tot het festivalseizoen start :ok_woman:

6 likes

Yeaahhh voor het eerst in jaren weer lekker warm op Paaspop :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Haha het zegt mij (wederom) niets :woman_shrugging:t3:

Oh ja die ken ik wel! Maar dat is het dan ook (en niet zo mijn smaak :face_with_hand_over_mouth:).

Nog mensen op DGTL?

1 like

Ik was gister op de dag editie van awakenings! Was een mooi feestje.