Vraagje: heeft iemand een Lowlands munt uit 2010 over die ik over zou mogen kopen? Mijn vriend heeft zijn bandjes en muntjes van de afgelopen 9 jaar bewaard, maar hij heeft in 2010 geen muntje mee naar huis genomen. Die zou hij nu nog graag willen hebben. Verzendkosten betaal ik natuurlijk ook!
Ik ben helemaal brak van Lowlands, dus ik ga zo maar uitwaaien op het strand. Het grootste gedeelte van de tijd was ik helemaal naar de gedver van de drank, drukte en het vele dansen. Ik moet zeggen dat de tijd me echt voorbij gevlogen is, zeker de laatste dag ging veel te snel voorbij.
Ik blijf het trouwens een ervaring vinden, maar door de drukte heb ik me dit jaar ook een aantal keren heel onprettig gevoeld. Vooral bij de Jeugd van Tegenwoordig kreeg ik het flink benauwd toen ik vanaf de linkerheuvel de mensenmassa zag.
Ja ik vond het ook wel extreem druk. Daardoor duurde alles ook tiefeslang (plassen, even naar een andere tent lopen, eten) en vloog de tijd (maar niet op een positieve manier). Ze moeten gewoon echt wat minder kaarten verkopen eigenlijk
ik had van het drukke bij de wc’s niet echt last. Wel toen we aan het einde van de Jeugd weer terug wilden naar de camping. Hebben toen echt schuivelvoetend van de Alpha tot aan de Echo in de mensenmassa gelopen, heel benauwd en super kut. Dus steeds voor het laatste nummer weg gegaan maar dat was ook jammer want daardoor heb ik niks echt af gezien
Ja herkenbaar. Ik stond daar en ben toen ook met een vriendin weggegaan. Was zooo benauwd!
Ook zooo genoten dit weekend op Lowlands!! Vond wel ook dat alles zo lang duurde door de drukte Wc’s op de camping moest je ook al heen lopen voordat je echt nodig moest plassen anders was je sowieso te laat
Heb nu vandaag alleen geen idee wat ik met mezelf aan moet haha… voelt echt eenzaam zonder iedereen op de camping maar voel me ook weer niet zo fit dat ik zin heb om te gaan sporten ofzo… iemand advies?
Heeft iemand tips voor regenlaarzen die chill zitten maar niet knetter duur zijn?
Scapino!
Pff ik ben helemaal kapot na Lowlands, maar vond het heel leuk! De line-up vond ik ook niet zo, maar daardoor had ik best een relaxed weekend. Ik hoefde niet constant heen en weer te rennen. Moest wel bijna huilen bij Jacob Banks, zo mooi live.
Heel graag! Hij zou het echt fantastisch vinden haha. Hij heeft Lowlands eerder ook al gecontacteerd, maar die reageerden niet eens…
Moet ik je helpen herinneren (zo ja, wanneer) of onthoud je het zelf?
omg ik ga echt stuk hahaha
Oh Jezus dit is erg hahahaha
Weten jullie of dtrh of bks ook zo druk is als bij lowlands? Ik zit alvast even na te denken over volgend jaar haha
DTRH was dit jaar kneiter druk. Ben niet op LL geweest, maar mijn vriend zei dat het daar ‘rustiger’ was dan op dtrh omdat het gebied veel groter is.
BKS is ook een stuk drukker geworden, maar nog wel te doen wat mij betreft. Ik ben dit jaar alleen niet geweest, dus weet niet of het inmiddels nóg drukker is.
Echt jammer want vorig jaar was dtrh helemaal niet druk… wil volgend jaar toch wel daar heen weer, maar hoop dat het niet zoals dit jaar dan is
Mensen die naar zowel DTRH als LL zijn geweest zeiden inderdaad dat DTRH nog drukker was. Alleen is LL drukker als je na een groot optreden weg loopt bij de mainstage
Dtrh was dit jaar (en is altijd) rustiger dan LL, aldus mijn vriend die elk jaar naar beiden gaat.
15000 meer?? Serieus?
Ik vond DTRH ook enorm druk dit jaar. Echt veel te veel kaarten verkocht. Vond de camping ook ongezellig omdat er geen ruimte was voor gezelligheid, was echt volgeramd met tentjes.
Ging eerder elk jaar naar BKS en dat vond ik altijd prima, maar ben dit jaar niet geweest.