Festivaltopic

Decibel gangers dit weekend?

1 like

Jaaaaaaa. OkƩ te enthousiast maar ja dus.

1 like

Camping! Ik hoop dat de weervoorspelling nog bijtrektā€¦ het hoeft niet heel warm maar hopelijk wel droog. Jij ook camping?

Cool! Welk podium/stijl ga je vooral voor? Ik ben voornamelijk bij The Garage te vinden, early hardstyle

1 like

Ik weet het nog niet echt. Nieuwe opzet qua plaatsing dus moet nog even de opzet bekijken maar wil sowieso een stuk zien van de sets van Warface, Gunz for hire en Technoboy, sowieso de oude remember. Veel rondjes dus maken. Veel plezier zaterdag!

Ja The Garage is de oude Remember idd, suf al die nieuwe namen. Zag ook dat B2S een nieuw (lelijk) logo heeft. Snap het allemaal niet zo.

Jij ook veel plezieršŸ’ƒ

1 like

Jaa vorig jaar voor het eerst camping, dit jaar opnieuw. Beviel me heel goed! Ja het gaat nu nog een beetje heen en weerā€¦ droog zou in ieder geval wel fijn zijn!

Hoe vond je het gisteren?

Mwah, ik vond het een mindere editie eerlijk gezegd. Prima vermaakt uiteraard maar muzikaal behalve de set van Triple T niet onwijs verrast. Vond de sfeer op de main en Pussy Lounge ook niet zo, bij de Remember wel weer dik in orde.

Maar moet zeggen dat ik amper bekomen was van laatste feestje 2 weken geleden dus dat speelde ook wel mee. Hoe vond jij het?

Tot een uur of 3 vond ik het echt Bluhh. Pussylounge vond ik echt 3 x niks. The Lake en the forest wel cool. The oude h4l met die kerk vond ik echt gruwelijk mooi gemaakt. Wel een beetje dood eind daar zo bij the north point. Mainstage viel mij niet tegen maar we hebben het meeste gestaan bij de uptempo, the garage (leuke hitjes altijd maar wat een slecht mixwerk , isaav had wel op zich leuke nummertjes). Uiteindelijk onwijs genoten bij Hydrostation. Gunz, subzero en Warface. Ging wel echt dood v de hitte in die tent. Uiteindelijk vrij vroeg naar huis. Wilde niet in het donker die auto uitgraven van het weiland. Trouwens zo slecht aangegeven waar je kon parkeren als auto Zijnde. Bizar.

Ja, op de zondag!

Ahhh leuk! Welke djā€™s wil je graag zien?

Freddy Morreira, Axwell&Ingrosso, Ilario Alicante. Verder geen vaste plannen nog, ben heel benieuwd! Ben 2 kaar terug ook geweest. Ga jij ook zondag? Wie wil je zien?

Ik baal enorm dat ik Lowlands heb gemist, volgens mij was deze editie echt ega tofā€¦ :cry:

2 likes

Ik vond deze LL kut. Ik weet niet, vond de lineup wat tegen vallen. Zat sowieso niet zo lekker in mā€™n vel dus dat hielp ook niet echt mee Haha.

Wij parkeren sinds 2 jaar bij een boer op zijn weiland, niet op de officiele parkeerplaatsen. Dat is een klein veldje waar je zo weg kunt rijden 's avonds. Maar inderdaad voor het einde weg, ben er rond 22u wel klaar mee en die eindshows zijn toch elke keer hetzelfde overal

1 like

Ik vond LL echt geweldig!! Volgend jaar wil ik wat meer onbekende dingen spotten maar het weer, het eten, de groep en toch ook wel de vette muziek maakten het top voor mij

2 likes

Vond het ook heel leuk, vind festivals wel altijd heel intens, ben volledig overprikkeld haha :smile:

1 like

Oh no wat rot! Beterschap!

1 like

zoā€™n beetje alles van de MainStage haha, maar daarnaast ook charming horses, brennan heart en dillon francis lijken me tof

1 like