@palmboom ben benieuwd hoe je aan deze info komt, lijk mij vrij sterk
@doei hoi, doei
Ik was niet op LL maar ik las dat Sergei Polunin een nachtvoorstelling gaf. Iemand deze gezien? Was het mooi? Lijkt me erg bijzonder.
Vorig jaar waren er 55.000 mensen dit jaar rond de 70.000. Gewoon in de krant gelezen.
Omg zoveel??? ik dacht hooguit 10.000 in totaal joh
Heb super genoten op Lowlands. Idd mindere line up, ben bijv. niet bij Kendrick Lamar geweest.
Verder wil ik dit nog even delen, ga stuk
https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3OTcwNzg1MjI0MDQzMjk4/
Ik ben dit jaar voor het eerst op DTRH geweest en ik vond het helemaaaaaaaal niet druk? Ik vond het mega chill juist. Hoorde idd dat veel mensen het wel te druk vonden in vergelijking met vorig jaar, maar ik vond het een stuk chiller dan LL. Alleen de laatste dag leken er veel meer mensen te zijn
Vorig jaar was ik op LL en vond het ook zo massaal, weinig wc’s voor vrouwen en overal urinoirs voor mannen. Als je naar de Alpha wilde moest je er ruim van tevoren staan wilde je een beetje een goede plek hebben. En na optredens duurde het mega lang voordat je weer weg was.
Dit is mijn anticlimax van het festival. Ik stond in de rij voor de Juliet, maar we mochten niet naar binnen. Ik ben er echt teleurgesteld over. Volgens mij hebben ze niet heel de Juliet gevuld tijdens zijn optreden. Maar misschien dat iemand anders kan bevestigen dat het wel echt goed vol zat?
@xMillieeee Ik ga stuk om die story highlight Het voelt bijna geacteerd, maar ik voel mee met hem hoor. Dat moment dat-ie zijn tandenborstel in de modder laat vallen… En zijn tentje en alles wegpleurt. Heerlijk!
Ja dit ging zo raar allemaal! er stond wel 100 man te wachten of ze naar binnen konden maar ze communiceerde gewoon niks
Doe ik! En ik vind het allang heel lief dat je uberhaupt wilt kijken
Gaat er iemand naar encore festival dit weekend? Hopelijk gaat de temperatuur iets omhoog
Ik heb eigenlijk 90’s dit weekend, maar als het zo blijft regenen ga ik niet. Scheelt dat die kaartjes toch amper iets kosten, blijf me elk jaar verbazen. Volgens mij is de helft van het festival via I’m In of vakantie veilingen binnen voor paar euro haha!
Ik ga naar Wooferland zaterdag. Nog nooit geweest, vriend had kaartjes gewonnen. Hoop dat het weer meevalt ja, heb alleen maar schoenen met een gat aan de onderkant om aan te doen omdat ik deze week bij m’n ouders blijf
Ik was vorig weekend ook naar een 90s feestje, kaartjes waren inderdaad €3,-! Ga jij naar die.in Goffertpark? Ziet er wel leuk uit, met Aqua!
Haha ja daar zat ik ook al aan te denken!
Ik had dit op solar dit jaar, ging verrassend goed! Het was eventjes minder toen m’n voet aan de doorspoelknop voor de dixie vastplakte, maar ook daar ben ik nog best soepel weggekomen haha
Ja! Als het weer het toelaat tenmiste!
Haha ja volgens mij heeft bijna niemand daar kaartjes voor de volle mep. Ik ga ook zowat ieder jaar want woon daar om de hoek en kaartjes kosten echt niks maar hoop dat het niet te veel gaat regenen.
AAH, ik wil super graag naar ML morgen. (Staan nog heel veel kaartje app swap) alleen de weersvoorspelling houden mij tegen. Zou het echt zo slecht worden?
@Dombo Reminder voor de Lowlandsmunt!
Dit is hem:
En anders iemand anders die deze munt in een laatje heeft liggen en hem tegen vergoeding weg wil doen?