Jaaa
Ik wil er ook wel in!
Ik ook, leuk!
Als het goed is heb ik iedereen er nu in gezet die het berichtje heeft geliked of heeft aangegeven er in te willen. Als je er in wilt laat het dan even weten!
Mag ik er ook bij?
Nu ik al die berichten zie, begint het bij mij ook te kriebelen om naar LL te gaan. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien als ik zaterdagochtend een ticket voor een redelijke prijs kan scoren kom ik ook nog wel. Meer ellegirls die alleen gaan en evt dan willen meeten?
In elk geval: veel plezier
Echt jaloers op alle meiden die naar LL gaan, ook al ben ik gestorven na 8 dagen Sziget
ja is echt super vaak met feestjes en festivals! vriendinnen zeggen ook altijd als een van ons geen ticket heeft, no worries laatste dag op ticketswap haha
ik denk dus dat mensen altijd automatisch maar tickets kopen en wel zien of ze kunnen gaan of niet. en dan niks geregeld krijgen of niemand hebben om mee te gaan, en dan gewoon weer ff verkopen op de laatste dag.
Ik wil er ook wel in!
ik wil er ook graag bij als dat mag!
Mag ik er ook in?
Zijn er ook mensen dei volgende week naar mysteryland gaan?
Ik zou er ook wel in willen!
ik wil ook wel!
Ik ook!
Uchg ik kijk altijd zo op tegen dat gesleep met al die spullen twijfel ook zo of ik wel de juiste dingen mee heb
Yes! Ik ga voor het eerst een heel weekend , dat wordt wat haha
Ah shit, ik ga dit jaar niet naar lowlands, maar nu er een aparte groep is, mis ik ook nog eens alles zodat ik er ook niet van kan meegenieten
Ahhh leuk! Ik was vorig jaar voor het eerst heel weekend. Heb je twee losse kaarten of camping?