Festivaltopic

Voor Lowlands ongeveer 200/300€. Maar ik “spaar” er voor en ik eet graag veel op het terrein want het is allemaal zo lekker hahaha.

1 like

Ik ongeveer 150-200 met 1 maaltijd op t terrein per dag en een night snack en dan drankjes

Nog maar één dag!!!

7 likes

@Twijfelaar Heb je alles kunnen regelen qua tent enzo?

En basic bitch vraagje, hebben jullie leuke tips qua glitters en steentjes enzo en waar ik die kan kopen? :star2::star2:

1 like

Veel te veel. Heb als max nu 100 euro per festivaldag om daar uit te geven (dus totaal maximaal 300 euro). En dan nog van tevoren boodschappen enzo

Probeer wel minder uit te geven maar als ik eenmaal daar ben geef ik er echt geen fuck meer om

2 likes

ACTION!!:grin:

1 like

Hmm ja ik dacht zelf aan 200/250 euro totaal en boodschappen enzo zijn dan al gedaan. Hoop dat ik het red :slight_smile:

1 like

O no glitters
Die vind je dan echt ooooveral
En drie weken later nog steeds

3 likes

Hahaha over de milieupolitie gesproken

Haha jaa dat is heel chill!

@Banananana Essence heeft ook allerlei glitters!

1 like

Bij Monki heb je ook van die steentjes (stickers). Die plakken ook op je huid.

1 like

Ik ga ook naar Lowlands en heb er zooooo’n zin in. Vandaag aan het werk maar kan me maar moeilijk concentreren en ben de hele tijd bezig met wat ik mee moet nemen. Ik ben dit jaar van plan om vooral heel veel alleen ook op pad te gaan en niet telkens mee te gaan met de rest van de groep. Er is zoveel veel te zien en doen en wil daar evn wat meer voor open staan. Gaan jullie wel echt voor bepaalde bandjes of dj’s of meer go with the flow

3 likes

Ja dit is ook mijn plan. Niet teveel eten/drinken meeslepen lijkt me ook slim

2 likes

Haha precies. De keuze tussen een blik knakworsten of het goddelijke eten op het terrein lijkt me snel gemaakt.

3 likes

Kunnen misschien een pb maken met alle Lowlandsgangers?

10 likes

Ja goed plan!!

Mocht iemand hier nog geen kaartje hebben en wel willen, op Ticketswap staan er nu super veel

2 likes

goed plan!

Ik wil ook wel in een LL pb! Als jullie mij willen haha

1 like