Zo’n zin in Lowlands trouwens
Staan er meer mensen van hier op de Gllamcamp dit jaar?
Zo’n zin in Lowlands trouwens
Staan er meer mensen van hier op de Gllamcamp dit jaar?
Heb je geen slippers of sandalen waar je lekker op kunt lopen?
Ik ga denk ik wel voor blote benen (voor de zekerheid 1 lange broek aan en 1 lange broek mee). Mijn benen worden niet zo snel koud en ik neem een vestje mee voor het geval ik wel koude armen/schouders krijg.
@Fukaeri Nee toen ik mijn ticket kocht waren de ‘‘goedkope’’ tenten al uitverkocht. Het lijkt me heel chill, maar vind het wel een beetje prijzig!
Heb je dit bij de Action gehaald?
@Fukaeri ja wij zitten weer op de Gllamcamp in twee festihuts. Is wel chill, vooral nu we het gewend zijn haha.
Nice! Ik zit in een festipi, wil ook echt niet meer anders zo chill
(maar ik ging op dtrh wel gewone camping zodat ik het niet zou verleren)
Op Wildeburg heb ik ook weer gekampeerd, omdat ik het geld niet had haha. Dus nu extra veel zin in mijn stapelbedje haha
Verschilt per soort tent. De festipi kost 180 euro pp (FUCKERS dit was vorig jaar nog 140). En valt wel mee hoe snel die uitverkocht was geloof ik (er staan er ook elk jaar meer, en ja, die prijs…)
Ja idd, het is het echt waard! Je hebt ook eigen douches en wc’s, bijna geen rijen, zo nice! En superchille hangplekjes met kampvuren, hangmatten enzo. En een eigen winkeltje voor koffie/bier/ontbijt en een eigen muntautomaat EN het is best rustig 's nachts, geen Michael-schreeuwers iig
oké dit klinkt toch wel heel goed, misschien volgend jaar overwegen…
Ik heb mn spullen ff bij elkaar gezet en kijk nu al zoo tegen het gesjouw naar de camping op
Dit klinkt serieus goed. Misschien toch maar iemand overhalen hiervoor te kiezen als ik volgend jaar ga.
En zucht om die Michael-schreeuwers. Dat was zo irritant op Pinkpop en tegelijkertijd nog aanstekelijk ook.
Ja vond het ook heel irritant op Pinkpop, maar meer omdat het van Lowlands vandaan komt haha (toch??!). Werden toen wakker gemaakt met megafoons waar ze MICHAEEEEEL door aan het schreeuwen waren . Zo irritant aanstekelijk want ik schreeuw mee
MICHAEL
voel me aangesproken doe dit ook
Ik heb een opvouwbare bolderkar mee! Dump ik mooi al mijn kampeer spullen in en mijn kleding heb ik in een backpack. Denk dat dat prima te doen is!
Omg zoveel zin in lowlands, heb pas morgenavond tijd om m’n tas in te pakken en hoop echt dat ik ik geen kledingcrisis heb zoals zoals voorgaande jaren
@Ludo ga je LL dit jaar?!
Flying Tiger en So Low!
Wat geven jullie uit op een festival? Ik ga naar lowlands dit weekend voor de eerste keer
Neeeeeeeee
Maar veel plezier!
Net mijn Lowlands paklijst even uitgetypt, ik heb overzicht nodig haha
deel hem hier misschien heeft iemand er wat aan! Kleding beslis ik echt op het laatste moment omdat het weer nog steeds veranderd
Paklijst Lowlands:
Basic:
ticket + parkeerticket
id kaart
pinpas
tent +haringen
luchtbed
slaapzak
stoeltje
klein kussentje?
zijl voor onder tent
3x powerbank
lampjes voor partytent
pleisters
paracetamol
ibuprofen
oordopjes normale en voor op terrein
1 handdoek
tandenborstel
tandpasta
zaklampje
plastic bekers/lepels/vorken/borden
Eten:
gasfles + gas stove
pan
aansteker
1 grote fles drinken
5 kleine flesjes drinken
iets voor ontbijt
noodlessoep x10000
wodka
bier
mandarijnen
Vrouwenzooi:
make-up
make-up doekjes
wattenstaafjes
pil
babydoekjes
wegwerp washandjes
spiegeltje
haarborstel
elastiekjes
deo
pincet
klein flesje zeep
Kleding (hangt af van weer)
1 capuchon trui (om in te slapen)
joggingbroek (om in te slapen)
1 lange broek
3x tshirt
sweater
ondergoed
sokken overdag
dikke sokken (om in te slapen)
3x poncho
zonnebril
fanny pack
slippers
bikini (als je in powerwash gaat)
ja er staat altijd wel ergens een oplaadpunt waar je met je eigen lader heen kunt. Was vorig jaar bij de Bravo geloof ik indd! met een tribune ding ernaast
Ooo jammer mooie tijden in de hacienda vorig jaar haha