Heb ze wel eens zien liggen bij de Xenos, maar weet niet of die winkel nog bestaat eigenlijk want bij ons is hij weg haha
Action, Xenos of Hema?
Hema is een goeie, thanks! Action em xenos niks kunnen vinden helaas
Appelpop en we hebben een festitent geboekt! Ik ben absoluut geen kampeerpersoon maar ben wel heel benieuwd naar de sfeer op zoān camping.
Nog mensen die gaan kamperen voor Appelpop?
Ik had een festitent op solar en dat was echt top! Super gezellig, heel makkelijk want alles staat klaar als je aankomt en ze hadden zelfs een stopcontact dus wellicht handig om een verlengsnoer mee te nemen!
Ik heb er eentje gescoord bij Decathlon!
Ik ga volgend jaar ook zoān tent huren bij festivals, denk ik. Dat gesjouw altijd Zoān festitent lijkt me ideaal.
Oh wauw met een stopcontact zouden ze me heel blij maken! Kan de stijltang meeš
Ja echt ideaal dat je niet zelf hoeft te slepen. En ook heel fijn dat de tent voor je wordt opgezet:raised_hands:
Leek mij ook wel chill! Alleen vond ik ze wel heel dicht op elkaar staan. Of leek dat alleen van een afstandje haha
Ik heb zo veel zin in Lowlands, alleen ben nu ziek dus hoop dat ik me weer wat beter voel donderdag!
Vervelend zeg! Lekker rustig aan doen komende dagen. En als je je donderdag nog niet top voelt, kun je misschien ervoor kiezen om vrijdag te komen? Dan heb je in ieder geval nog een extra nachtje rust te pakken (uit de regen :p)
Ja heb ik een keer gedaan maar toen was er amper plek meer voor de tent en bleken we dus uiteindelijk midden in een groep te staan die ellaar kenden. Niet zoān goede ervaring
En ik kan eventueel donderdag gewoon in/bij de tent chillen als ik me nog niet goed voel!
Zijn er mensen die naar Pukkelpop gaan?
Wat rot! Gelukkig heb je nog even om uit te zieken. Hopelijk voel je je donderdag beter.
Ik ben nu al aan het inpakken voor Lowlands, heb er iets teveel zin in
Ik ga sowieso te weinig warme kleding of te weinig koude of Ć¼berhaupt veel te veel zooi mee slepen
Gewoon een zak met lollies of en bak Haribo? Of gewoon een shot Wodka?
Vaak stonden dan de achterkanten van de tenten tegen elkaar aan. Je had echt best veel ruimte vond ik! Sowieso meer dan wanneer je op de gewone camping staat
LEUK! Ik ben donderdag jarig en je hebt me geĆÆnspireerd, ik ga ook lollies trakteren