Festivaltopic

haha ja ik heb dus niet een goeie. echt simpelste van het simpelste, zonder binnendoek :grimacing:

Ik werd ook wakker met druppels aan de binnekant haha!

Ik heb ook een festival zaterdag en ga echt janken als t regent
Vooral om mijn kapsel :exploding_head:

Haha, ja, die druppels 's ochtends. Heerlijk. Dacht vorig jaar dat het regen was, maar nope. Had het dit jaar weer en is geen druppel gevallen. Als ik nu een tent koop, ga ik wel voor een betere in elk geval. En een ruimere, dat ook.

1 like

Hela, wat zeg jij nu! Lowlands wordt een en al zon! (Als we dit maar hard genoeg zeggen dan gebeurt dat ;))

5 likes

Ja weerbericht voor lowlands is top! Niet te heer maar wel lekker weer

2 likes

Ik ben nu voor de eerste keer op Sziget! Sta op de Siësta camping. Mijn vrienden staan wel gewoon op het terrein, maar Siësta is een dikke aanrader voor net wat meer nachtrust, rustigere douches en schone wc’s (geen dixi’s!). Voor de rest een megatof festival, wel lekker je rust pakken voor als je net als ik op de eerste moving-in-day komt en vervolgens nog een week blijft. Als mensen nog Sziget survival tips willen, roept u maar!

Woop woop vandaag Loveland! Afgelopen 2 maanden veeeel overgeslagen ivm examens dus ik heb er zin an :comet:

1 like

Als je niks tegen je tentdoek aan legt krijg je ook geen druppels. Dus afstand houden tussen je matje, tassen en tentdoek!

Leuk dat je dus alsnog gaat!

Ik neem qua drinken altijd 1.5 liter wodka ofzo mee en 1 limonadefles. Dan kan je gewoon wodka ranja maken met water en heb je niks nodig om te mixen

3 likes

Oja en ik mis slippers en zwemkleding nog

Nah als het heel mooi weer is om te zonnen en ze hebben schijnbaar de Miele powerwash waar je gezeept wordt en kan partyen haha

nooit bij stilgestaan dat solar en lowlands zo dicht op elkaar liggen. is dat elk jaar zo?
natuurlijk vindt 't plaats op twee totaal verschillende plaatsen, maar dan nog. ik merk dan altijd een beetje dat mensen deze weekenden gaan vergelijken haha ;p

Hm vlgns mij mag je niet zwemmen in het water

1 like

Forummeeting bij lowlands lijkt me sowieso leuk trouwens!

6 likes

Geen druppel regen en natuurlijk te warm gekleed haha kort broekje en trui
Maar wel lekker feestje gehad hoor

action inkopen zijn gedaan voor Lowlands. Alleen nog even voedsel halen morgen en dan mag het beginnen van mij, zo veel zin in! Heel irritant dat het weer steeds veranderd want nu kan ik nog niet bedenken welke kleren ik mee wil

Jaa vervelend he van het weer? Hoop dat het iig droog is! Wat heb je allemaal bij de action gehaald?

ja kou kan je je op kleden, maar regen is zo ontzettend kut op een festival!
Ik heb lampjes gehaald op batterij om in de partytent op te hangen, gasflesjes met die houder, wegwerpwashandjes, babydoekjes, poncho’s voor het geval dat en een luchtbed!

1 like

weet iemand waar je zo’n cijferslotje kan kopen voor je tent?