Solar was echt top! De camping was het leukste inderdaad haha. Ik stond bij de kant en klare tenten, die blauwe. Stonden daar eigenlijk nog meer ff’ers?
Ik stond vrijwel in het begin, iets minder aanspraak / gezelligheid maar savonds was ik daar best blij mee. Kon echt goed slapen haha! Volgend jaar wel iets meer naar het midden!
Ben kapot, dat wel.
Ja ik ga! Nog nooit geweest, dus ben heel benieuwd. Jij gaat ook voor het eerst?
Ik wil heel graag Travis Scott een keer live zien, dus wil misschien wel gaan ja!
Haha ik zou wel willen maar denk niet dat dat gaat met vakantiedagen
Wat eten jullie altijd als ontbijt op festivals?
Ik eet altijd brood met knakworstjes, maar vind dat eigenlijk super vies. Het liefst eet ik iets gezonds, maar wil ik geen geld uitgeven bij een ontbijtkraam ofzo (misschien 1x). Hebben jullie tips?
Ik neem inderdaad altijd iets van kadetjes/crackers etc. mee en een pot smeerbaar beleg (pindakaas). Maar ik neem ook niets van een gasstelltje oid mee, dus ik kan niets opwarmen. En geen koelbox, dus ik kan ook niet iets gezonds gekoeld bewaren haha.
Je zou eventueel kunnen kijken naar van die smeerbare groentespreads, misschien dat die wat beter zijn?
Ik vertrek vanavond naar Sziget in Boedapest! Zoveel zin in. Moet wel nog mijn hele koffer inpakken…
Wij hebben meestal zo’n koeltas mee en heb dan van die yoghurtbakjes waar muesli in zo’n bakje bovenop zit. En dan eet ik meestal een appel en een banaan en dan haal ik lunch op het terrein.
Vanwege de droogte mochten we bij solar geen gasstelletje meenemen, omdat er tassencontrole was hebben we de gok maar niet gewaagd. Zag er toch nog best een aantal, toen was ik wel even jaloers haha!
Zijn er ook mensen die naar Sziget gaan of er al zijn?
@flazeda Oh sorry! Te snel gepost! Tas al ingepakt? Ben je er de hele week?
Ik ga ook! Morgenochtend vliegen we er heen en ben er de hele week. En jullie? En waar verblijven jullie? Ben best zenuwachtig of ik alles wel mee heb haha, maar ook super benieuwd haha.
Dit jaar 2 keer croissants gehaald en had zelf krentenbollen mee.
Volgend jaar bij Pinkpop ga ik denk ik ontbijt bij de appie halen, die schijnt in de buurt te zijn
( @S.onrisa ) ik ben inmiddels zo goed als gepakt. Ik heb er zoveel zin in!
Ik verblijf op de apero camping in een wooden house, lekker decadent haha. En ik ben er de hele week. Jullie?
Wat betreft dingen vergeten, om mezelf een hoop stress te besparen denk ik altijd maar zo; als ik mijn pinpas, paspoort, telefoon en lader bij me heb dan komt alles vast goed
Zijn jullie al vaker geweest? Ik ben vorig jaar ook de hele week geweest.
Ja, ik ben al vaker geweest en ga dit jaar de zaterdag! Ga je een heel weekend?
Ik vond solar ook echt geslaagd! Alleen ben ik nu flink ziek dus dat is wel even balen. Misschien door de blauwalg? Heb er vrijdag in gezwommen toen die melding nog niet gepost was
Als het goed is kan je er alleen ziek van worden als je het via je mond binnenkrijgt. Maar dat weet ik niet zeker!
heeft iemand ervaring met zo’n pop-up tent? icm regen enzo…?
Jaren in zo’n tent geslapen, ging prima. Alleen zou ik wel van tevoren oefenen met in elkaar vouwen, daar had ik elke keer weer moeite mee
Als je een goede koopt, perfect. Met goede bedoel ik een met een “binnendoek”, als je die niet hebt zit s ochtends je hele tent vol concensdruppels die op je vallen hahaha. Maar dat heb je altijd, niet perse met regen alleen