Uit pure fomo ga ik vandaag wél naar ene festival, derde op rij
Airforce! Maar er gaat zeker niemand van hier?
Huh wat debiel, waarom zou je zoiets meenemem inderdaad? Hoop dat je hem nog terugvindt!
Ja en als het per ongeluk is zou ik het ook terugbrengen… maar da’s nog niet gebeurd helaas.
Al terug??
Wat stom! Hopelijk krijg je hem nog terug…
Ja, hij is terecht! Gister na 1,5 uur terug gegaan maar toen was er niks. Dus had me er een beetje bij neergelegd. Echt uren later ging ik naar de wc, en toen hing ineens m’n tas bij de douches. Meisje had het echt per ongeluk gedaan en voelde zich meeeega schuldig. 1000x geëxcuseerd bij de dames die erbij stonden om alles in goede banen te leiden. Dus dat was wel lief.
Ik ga met een vriendin en een groep van haar mee! Maar ik voel me nu al best lonely, voel me ook meer alsof ik alleen ga haha.
Doordat zij met zn allen er naartoe reizen en er voor mij geen plek in de auto is (ik woon wel ergens anders maar had t laatste stukje mee kunnen rijden), en er niemand op me reageert in de groepsapp die er is gemaakt (wordt sws niet veel in gezegd, maar ik werd toegevoegd en zei hoi en niemand reageerde, ik stuurde van de week een plaatje van de weersvoorspelling met een smily en weer niemand reageerde…). Misschien zijn het wel heel leuke mensen maar tot nu toe denk ik nahh wat moet dit worden…
Tegenovergestelde hier, ik ga met 15 personen als het goed is hahaha. Normaal altijd met kleinere groepen geweest, nu voor het eerst met een mega groep dus ben benieuwd
Ik kan echt niet wachten, zoveel zin in.
Eerder stonden mijn vriend en ik altijd bij vriendinnen van mij en was hij one of the girls, maar nu staan we bij zijn voetbalvrienden met de tent (ook met aanhang). Maar als het goed is gaan we ook regelmatig met zijn tweeen op pad!
Voor mij 2e keer Lowlands, vond het vorige keer echt leuk, goede sfeer!
als ik een kaartje kan vinden lijkt het me zeker leuk me bij jullie aan te sluiten af en toe!!
Ik heb net mijn tent weer even proef opgezet, alleen nog een luchtbed/veldbed scoren en ik ben er klaar voor. Heb er ook zo veel zin in
Als ik ga lijkt het me leuk om bij jullie aan te sluiten (ben er dan denk ik niet de hele tijd want wil ook wel wat zien met m’n vriend haha)!
Ik vind het stom dat de weersvoorspelling voor Lowlands best slecht is. Ik weet dat er nog veel kan veranderen en dat ze dat eigenlijk nog niet kunnen voorspellen, maar noooo regen, echt?! Na al die weken mooi weer moet het precies met Lowlands gaan regenen?!
Ik baal er ook van het hoeft van mij echt geen 30 graden te zijn, maar als het maar gewoon droog is. Moet ik ook meteen op zoek naar andere outfits hah.
Maar ja, het duurt inderdaad nog 1,5 week…
Gaat er iemand naar Pukkelpop? Of is iemand wel eens geweest?
Pff ik krijg FOMO. Baal nu wel dat ik geen kaartje voor LL heb gekocht…
Haha ik ben bijna in staat om een caravan te huren. Wil echt geen regen!
ik heb zo’n gevoel dat het met LL gewoon prima weer gaat worden! zin in!
voor diegene die er waren: hoe was Solar?
Ik vond Solar weer heel leuk! Vanaf dat ik thuis kwam kwam de vermoeidheid haha, maar mega goed vermaakt. Vooral camping maakt het af. Zelf zou ik niet maar 1 dagje gaan. Full package haha.