Festivaltopic

Heb je een backpack? En anders een koffertje op wieltjes ofzo. Geen losse spullen meenemen in ieder geval, want het is verrrr lopen!

Ik kon vorig jaar zoā€™n steekwagentje van mijn vader lenen, was super handig! Kon ik al mijn spullen op gooien en uiteindelijk kon ik 'm helemaal inklappen en in mijn tent leggen.

Ik heb zoā€™n grote weekend tas op wielen. Hoop dat daar bijna alles inpast. Ik heb geen ruimtelijk inzicht dus we zullen zien :joy:

Die hitte ja, de tering. Kon het thuis al amper aan, laat staan op een camping!

Eerste jaar geen Solarā€¦ Neem als je op de camping staat ook voldoende water mee voor de tocht daarheen. Sjouwen van alle spullen en wachten in de bloedhitte is killing

Oh man, ik heb pas rust al die tent staat als ik dat allemaal lees. 30 graden heeeeeeuj!

1 like

Oh wow wat bizar. Bij ons was het echt helemaal niks. Kwamen later op de dag, misschien dat dat scheelt. In de matjes en slaapzakken rollen is idd wel een mega goed idee. Of in de tent ofzo. Neem aan dat ik hem aan de ingang niet hoef uit te klappen.

1 like

Heb je veel gedoe met plek voor tent als je vrijdag pas komt bij Solar? Camping gaat 11 open toch?

Meestal is hij toch al eerder open dan 11!

Vind ik meevallen. Vorig jaar waren we er echt pas om 18u en wij hadden een top plek!

Wie is er al op Solar trouwens? Ik ga morgen en canā€™t waittt. Alleen zo geen zin in die rij met controle blablaaaa. Laat me gewoon binnen. Haat wachten haha.

Woaaah echt?! Je stelt me gerust. We gaan wel optijd, moeten nog uurtje rijden. Ben nerveus (eerste keer festivalcamping) maar heb er zin in!

Ja serieus! Wij liepen met 4en (2 tenten) echt meeeega te balen want alle chillen plekken leken bezet. Schijn bedriegt. Midden van de camping, vlakbij de aftertent en dichtbij toiletten/douches. Mooi veldje ook. Was er mega blij mee. Morgen gaan wij ook rond de middag.
Solar camping is ZO leuk! Je gaat het vast naar je zin hebben.

1 like

Ahhh ben zo benieuwd!

1 like

Wij staan! Viel zooooo mee!

1 like

Gaan er nog mensen van hier naar Loveland volgende week?:biggrin:

Zoooo wie is er ook lekker aan het bakken op Solar?

2 likes

De tering. Trek dit slecht die hitte.

Jezus 2 bier en ik ben al dronken in die hitte geloof ik. Ben geloof ik morgen een kreeft.

Zoooo was ook blij toen ā€˜s avonds de zon onder was zeg! Toen kwam ik weer tot leven.

Faaaack mijn tas is uit de douche gejat? Gejat is mss een groot woord, maar wel weg toen ik uit de douche kwam. Nu zaten er niet eens echt spullen van waarde in. Juist debiele dingen (moest zelfs lang graven om te denken wat er in zat); spiegel, inlegkruisjes en een bh+string. Baal nu alleen wel van die bh want die wilde ik vandaag aanā€¦ hahah. Hoop dat mā€™n tasje nog terug wordt gebracht wel.

Voor alle mensen die naar Solar gaan veel plezier. Ik zal vanuit thuis met jullie meedansen.

2 likes