Festivaltopic

Laagjes! Lekker korte broeken/jurkjes/hemdjes/tshirtje en dan voor savonds zou ik gewoon 1 lange broek en 1 trui meenemen. Weet niet hoe het in Boedapest is savonds? Maar als het afkoelt zou ik misschien ook nog iets met lange mouwen erbij meenemen. Ik had het op DTRH savonds wel koud soms en was dan blij met alle laagjes die ik aan kon :stuck_out_tongue: veel plezier!

1 like

Volgende week Solarrrr :dancer:t3: Wie gaat nog meer?

3 likes

Ja ik!!!

2 likes

Ik ga ook naar Szigeeeeet! Zo veel zin in en nu al inpakstress

2 likes

Ik ga ook naar Solar! Even bedenken hoe ik drinken mee ga nemen want 12 blikjes bier vind ik karig

1 like

@Henk @floreales @Flip ik ook! Voor de eerste keer op een festival camping. Stress level wordt elke dag wat hoger hahah

3 likes

Ah kamperen op een festival is echt heel leuk!

Is het ook een week lang leuk?

Edit: wij zijn een bucketlist aan het opstellen voor Sziget, hebben jullie nog leuke ideeën? Mag zo gek mogelijk

1 like

Wel vermoeiend, dus misschien als je een week lang gaat goede oordoppen, slaapmasker? Voor de rest veel vochtige doekjes!

Wacht dit zijn geen leuke maar praktische ideeën haha ik ga erover nadenken!

De praktische ideeën zijn ook zeker welkom hoor! Oordoppen, slaapmasker en vochtige doekjes staan al op de inpaklijst :smiley:

1 like

Jaa ik ben ook op zoek naar grappige ideeën of leuke dingen om mee te nemen naast de standaard dingen! Heel gaaf dat je naar Sziget gaat!

Ik ga zelf naar Lowlands, mijn eerste meerdaagse festival, dus hoor het ook graag als iemand tips heeft :smile:

2 likes

& @Opheliac Glitterssss meenemen. Zo leuk om mensen (die dat willen) onder te glitteren. En ik ben ook fan van bellenblaas. Ik ben echt net een klein kind als ik naar een festival ga :grin:

En qua praktische ideeen: ik ben echt om en wil nooit meer zonder een fannypack naar een festival, zoveel chiller dan een schoudertasje (en minder diefstalgevoelig).
En als het zo warm blijft (op Sziget vast), is een waaier ook wel lekker!

5 likes

Of een plantenspuit met nevelstand! Daar maak je vrienden mee.

Ik zie zo op tegen het in mn eentje meeslepen van al die spullen… hoe doen jullie dat? Tips?
En zoek ook nog een chill matje, slaapzak kussen etc… en wat is chill qua eten om mee te nemen? Alle tips zijn welkom😁

Voor al die kampeerspullen lekker naar de Decathlon. Goedkoop en prima kwaliteit :slight_smile:

1 like

Ik heb zo’n opblaaskussen van de Decathlon gekocht! Geen idee of het lekker slaapt maar het neemt wel weinig ruimte in haha

1 like

Jaaa Solar ganger hier! Zoveel zin in. Eindelijk ook geen regen maar zon. Vorig jaar werden onze tassen trouwens helemaal niet gecontroleerd… dus toen hadden we de halve Appie aan drank er wel in kunnen stoppen. Al denk ik dat we dit jaar ook wel redelijk op safe zullen spelen met aantal blikjes. Lastige keuzes toch haha.

1 like

ahh eerste x dat ik Solar ga missen sinds jaren, zo stom! dus iedereen veel plezier!

spullen slepen was op solar best altijd een ding vond ik. ver lopen als je pech had, soms met pendelbus geweest zelfs. mét al je spullen, hels.

Ik rol altijd een klein flesje sterke drank in mijn slaapzak, zoiets wordt eigenlijk nooit gecontroleerd. Maar bij mij werden vorig jaar zelfs paracetamol doosjes enzo uitgezocht en deden ze lastig over excedrin (voor migraine). Ja sorry heb het toch echt nodig.