Festivaltopic

Welk weekend ga je, 2? Voor zover ik zag is de line-up daar ietsjes gunstiger, vond vorig jaar weekend 2 ook mooier. Dit jaar maar eens kijken of het veel verschil maak haha. Veel plezier!

Ik ga volgende week al, dus ook het eerste weekend! Weet jij trouwens of het ver lopen is vanaf de parkeerplaatsen naar de camping?

Wij zitten zelf net als vorig jaar in een hotel en gaan met de trein vanaf Antwerpen Centraal + een shuttle naar het terrein. 41
Ik vond laatst deze plattegrond (weet zo niet uit welk jaar), maar als ik dat mag geloven valt het mee!

1 like

Gaat iemand naar Submerged deze zaterdag?

En ik bid dat de wc’s op Sziget tegenwoordig beter zijn haha @Roguee

1 like

Ja wat was dat nou! Had je daar meer ruimte?? Heb het me het hele weekend afgevraagd haha

Op My Space had je een bepaald aantal m2 voor jouw tent, wat vooral betekent dat er gegarandeerd een plek voor jou is. Niet perse meer plek, dat ligt eraan hoeveel m2 je kocht (wij hadden een mini plekje van 8 m2 wat net genoeg was voor één tent). Wij kozen voor My Space omdat we donderdagmiddag pas naar de camping zouden gaan en dan dus sowieso een prima plek zouden hebben, maar eenmaal daar was de camping ook nog eens heel fijn omdat die natuurlijk veel kleiner is en normale wc’s had. Maar ik ben verder niet op de gewone Hive geweest dus echt vergelijken kan ik het niet haha.

1 like

Heeft iemand hier gehoorbescherming op maat laten maken, en zo ja; waar? Ben er nu wel serieuzer naar op zoek en het kan bij veel hoorwinkels wel gewoon. Maar ervaringen door anderen zijn altijd fijn!

M’n vriend is laatst weer naar schoneberg gegaan. Was rond de 200€

En hij heeft er ook nooit last van als ie ze draagt? Ik heb namelijk echt heel snel last van als ik iets van dopjes in m’n oren heb. Zijn dan natuurlijk niet op maat gemaakt, maar toch.

ik heb ook dure op maat laten maken, vrij duur, maar bleven gewoon niet zitten bij mij. Nu gebruik ik Pluggerz, die zijn top!

Beter Horen heeft ook goede. Keuze tussen verschillende materialen en kleuren (handig als je ze laat vallen) en ook keuze dat je je geluidsoordopjes er extra in kan doen.

1 like

Ai dat meen je. Wat stom zeg. Konden ze daar niks meer aan doen? Pluggerz ga ik even googlen haha.

Ik heb ze bij specsavers laten maken, heel tevreden over!

1 like

Nee nooit last van. Hij heeft ze nodig voor z’n werk als DJ maar hij draagt ze altijd. Juist prettig zegt hij. En goed.

1 like

Heb via internet maar een afspraak aangevraagd bij Beter Horen. Daar ging dat online het makkelijkst haha. Eerst daar maar eens kijken hoe en wat en dan kan ik altijd verder checken bij anderen! Wel belangrijk in ieder geval om eens wat mee te gaan doen.

3 likes

Gebruik je de standaard of op maat gemaakte? Ik twijfel over de uni-fit.

ik heb de uni fit music! heel tevreden over. ik moet wel zeggen dat ik ze altijd vrij stevig in mn oren duw en het niet zo snel onprettig vind, maarhoor wel eens van anderen dat zij het niet prettig vinden om de oordoppen in hun oren te stoppen.

Blokkenschema van lowlands is bekend! Dat wordt rennennn, echt gekke line up joh. Zoveel zin in

1 like

Jaaa eindelijk

Wat raden jullie qua kleding aan met dit weer? Over twee weken ga ik naar sziget namelijk :wink:

En heb je voor s avonds/s nachts nog warmere kleding nodig (t koelt dan wel af namelijk) of is dat niet echt nodig als je tussen allemaal mensen staat?

Ik ben nog een rookie met een meerdaags festival :see_no_evil:

1 like