Festivaltopic

Ik ben er! Heb het wel zwaar maar dat kan ook komen doordat ik net terug was van dtrh en ongeveer meteen weer weg ging.

Heb wel enorm moeite met de hitte. Ze hebben bomen weggehaald dus nog minder schaduw dan vorig jaar.

Straks Gorillaz​:heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Hoe is Werchter in vergelijking met DTRH? Ik ben ooit, ongeveer tien jaar geleden, naar Werchter geweest en nu al een aantal keer naar DTRH. Ik vond dat echt een verademing in vergelijking met andere festivals. Alles was zoveel beter georganiseerd en zoveel comfortabeler. Maar ik kan me voorstellen dat er in tien jaar ook wel veel is veranderd.

Ik ben er! Eerste dagje was zo leuk! Nu proberen te slapen… zullen straks onze tent wel uitbranden :weary:

1 like

Oh ja dat is ook wel heftig hahah!
Jaa, is echt rot dat die bomen weg zijn. Echt nauwelijks schaduw.

Hoe vond je de Gorillaz? :blush:

Jaa ik heb zo’n fresh en black tent dus dat scheelt wel iets. Heb tot half 11 geslapen ofzo.

3 likes

Ik ben nu voor het zevende jaar op Rock Werchter en ik vind het echt super tof maar in Nederland is alles écht veel beter georganiseerd en alles is veel schoner. België loopt altijd een beetje achter wat dat betreft vind ik haha.

2 likes

Ik ga over twee weken voor het eerst naar tomorrowland! Heeft iemand nog tips of good-to-know’s?

Haha jaaaa ik sta op camping A1 en de dixi’s hebben geen wcpapier en voor doorspoelwc’s betaal je 50 cent per keer :thinking:

oh echt mijn nachtmerrie.

Maar de toiletten op Sziget staan wel bovenaan mijn lijstje walgelijke momenten!

Zó belachelijk want ik sta op de Hive en daar is het dus gewoon gratis??? Hoezo dat verschil ook joh.

Nog iemand naar georgies vandaag?
Ben benieuwd of het een telefoonloos festival wordt…

Shit echt…? En dan de toiletten op het festivalterrein of die op de camping? Of beide?:neutral_face:

Ja en ik ben ook nog eens ongesteld dus top, vind het echt slecht geregeld op deze camping. Volgend jaar gaan we ook maar voor the hive denk ik

Ik was gisteren een dagje op Werchter en vond het maar een troosteloze kale vlakte zo met al dat zand en die ingepakte bomen. Verder waren First Aid Kit en London Grammar top! En Gary Lightbody was heerlijk vrolijk, wilde hem in zijn wangetjes knijpen, gewoon koetsjie koetsjie

Ik ben ook op Werchter! Ondanks de hitte en slaapgebrek vind ik het heel leuk. Onze tent staat op The Hive My Space, heel fijn.

We zijn gisteren en vandaag lekker gaan ontbijten en terrassen in Leuven en vervolgens rond 3 uur naar het festivalterrein gegaan. Het was heerlijk om even op een stoel te zitten haha.

Ik was graag vandaag nog naar werchter gegaan, maar grijp steeds mis bij ticketswap en inmiddels ben ik denk ik ook te gaar om een dag in de zon te staan. Zou zo graag de Arctic Monkeys nog een keer zien, vond ze op BKS echt gaaf.

beide! maar is inmiddels al 10 jaar geleden dus hopelijk is het beter. en ik zal je het ranzige verhaal besparen :rofl:

1 like

Vond Arctic Monkeys zo tegenvallen op Wercher :frowning: had me er zo erg op verheugd… ze krijgen ook overal de volle laag lees ik dus het lag niet aan mij denk ik

Leuk! Ik ga ook een weekend volgende week. Waar ik van geleerd heb na vorig jaar: keelpastilles mee tegen keelpijn, pijnstillers mee het terrein op en vitaminetabletten voor de weerstand haha. Ohja, poncho’s hebben ze daar maar ik zou er zelf ook een meenemen. Vorig jaar kwam het met bakken uit de lucht en konden we nergens meer zo’n ding krijgen. Zorg ook dat je genoeg pearls op je bandje hebt staan, je krijgt ze na het festival toch terug. En trek goede schoenen aan, want het terrein is enorm en je bliiiijft maar lopen. Plan dus ook goed waar je heen wil zodat je niet heen en weer blijft lopen. Als je 1 dag gaat: ga op tijd zodat je het hele terrein kan zien. Ohja, en dit jaar is het bandje best sterk maar ik zou er voor de zekerheid even een elastiekje omheen doen. Als je ‘m kwijtraakt (zoals ik…) ben je de sjaak.

Dat was het wel geloof ik :sweat_smile:

1 like

Thanks!!! Ik ga ook een weekend, heb er zooo veel zin innn :dancer: