Kijk even op de site anders of ze vermelden dat ze zonnebrand hebben bij de EHBO. Of stuur ze een mailtje. Ik vind eigenlijk dat ze dat in een weekend als dit wel moeten aanbieden!
Ja staat op fb dat je wel creme mee mag, geen spray. Maar creme is zoo vies en plakkerig hahaha. Bedankt met voor de tip.
Heeee leuk nog een Brusselaar? (is dat een woord?) Hoe is Couleur Cafe? Ik ben van plan zondag te gaan!
Iemand nog BKJN?
Geen Brusselaar, wel een Belg Het was awesome! Heb mijn voeten er bijna af gedanst, superlekker gegeten, fijne bands gezien en van het zonnetje genoten. Helemaal zoals het moet zijn. Veel plezier vandaag!
Hoe was DTRH? lijkt me echt een leuk festival! misschien iets voor volgend jaar
Ja ik! Ga je zaterdag en zondag?
Hoe vonden jullie Down the Rabbit Hole? En hebben jullie nog ellegirls gespot?
Ik ben @En_17_Anderen en @August tegengekomen! Superleuk.
Ik vond het echt geweldig <3 Mijn favo optredens waren Parcels, the Black Madonna, Odesza en Anderson .paak denk ik. Heb helaas J. Bernardt gemist. Heb Tom Misch ook gezien maar toen ging ik kapot van de hooikoorts dus daar heb ik niet echt van kunnen genieten. En bij first aid kit was ik zo gesloopt, toen heb ik lekker staan dromen.
Wij zijn net terug van DTRH! Alles gelijk in de was haha, wat een zandbende. Vond Wende en Tamino het tofste. En ook lekker genoten van Anderson Paak en James Holden <3
Vond het wel heel druk, het idyllische veldje was niet zo idyllisch
Ik ben net thuis en vond het ook tof! Tamino, Rizan Said en Anderson Paak het leukst! En inderdaad even gekletst met @monkeyslut dat was ook leuk!
Ik ben wel echt gesloopt. Ik ga nu vlug slapen. Over 2 dagen vertrek ik weer naar Rock Werchter hahaha
Haha nee, zeker niet idyllisch, ik vond het ook echt wel wat te druk. Maar verder was t awesome!
Mijn hoogtepunten waren Fever Ray, David Byrne, Jon Hopkins en Nick Cave. Oh en Sampha vond ik ook heel leuk!
@Druppels @Duif ik ga ook op de zaterdag! Ben eerder alleen naar Loveland van Oranje geweest dus ben erg benieuwd. Line-up van dit jaar heeft me positief verrast in ieder geval
Gaat er toevallig nog iemand naar Dreamfields?
Fever ray . Die heb ik jaren geleden op Lowlands gezien en ben zo blij dat ze nu veel actiever is en meerdere clubshows dit jaar in NL doet.
Ja mij ook! Plan was alleen zaterdag, maar zondag staat Kerri Chandler en die willen we ook graag zien. Dus lekker een hotel in de buurt geboekt waar we dat weekend slapen. Wie wil jij graag zien?
Ik ga vooral op zaterdag voor Jeff Mills, Ferro, Paco Osuna, Martinez Brothers en Marco Corola Vond zondag ook nice, jammer dat ik Kerri Chandler niet ga zien. Ik vond Adriatique vorig jaar op WTTF trouwens ook tof, die draaien ook zondag!
Ik vond het echt super vet! Muzikaal gezien. Was weekend ervoor op defqon en daar is alles echt voor 99% top geregelt. Hier was dat wat minder helaas.
Ja echt wel boel mensen afgevoerd zien worden. Toen wij rond 20en binnen kwamen liep iedereen er ook al super scheef bijā¦ Bijzonder publiek verder ook
gaat er niemand hier crossen?
Zo gaar van DTRH, maar echt leuk weekend gehad!
Eerste echte dag (gisteren pre party) Rock Werchter en mijn rug doet nu al zeer van het staanā¦ nicee
Zijn er nog meer op Rock Werchter en hoe bevalt het ?