Festivaltopic

Ik heb tot nu toe alleen nog Loveland op de planning staan. Afhankelijk van wat we doen met op vakantie gaan misschien nog meer/anders!

Haha wow ik was vergeten dat hij bestaat, ben (helaas?) niet op DTRH :smiley:

Mijn bestelling is uitgesteld :frowning: denk niet dat het op tijd komt meeeeh

Iemand nog maar Awakenings?

1 like

't wordt een lekker weertje op DTRH!!!

Mijne ook :frowning: Stom! Hoop heel erg dat het donderdagmiddag nog komt. En ik baal nu enorm dat ik te skeer was om extra verzendkosten te betalen voor next day delivery haha.

1 like

Jassss zeker weten

2 likes

ik ga zaterdag naar Couleur Café! Woepwoep, begin van mijn festivalzomer, ik ben er klaar voor! :smiley:

1 like

Misschien heb je inmiddels al iets, maar bij Lidl verkopen ze deze week schaduwdoeken! Wel weer iets extra’s om mee te zeulen, maar wel handig.

1 like

Ja! Eerste keer, zaterdag ga ik. Jij?!

1 like

Ik ga ook, ook zaterdag. Niet m’n eerste keer, ik denk vijfde of zesde maar ben nu al 3 jaar niet geweest. Heb er zin in!

Oh echt, super leuk! Mijn vriend is zó enthousiast… ben echt heel benieuwd. Wel echt al half11 de bus hier :cold_sweat:

1 like

Lekker op tijd haha. Wat ga jij aandoen? denk dat wij rond 14:00 er zullen zijn.

ik ga morgen naar wish outdoor! heb eigenlijk geen idee wat voor iets dat is maar mijn vriendje staat er dus we hebben backstage tickets en ik ben toevallig vrij

1 like

Ja is best een eindje weg en met dus duurt het sws al wat langer… Ja geen idee! Ik háát hitte.

Heb 3 opties, alle 3 nét niet leuk genoeg.

1 like

Hahah ik twijfel ook zooo hard. Hoop wel dat ze ergena Schaduwdoeken hebben hangen. Ben vorig jaar zo gruwelijk verbrand op een festival zonder enig stukje schaduw. En daarom twijfel ik ook over m’n shirtje. Wil eigenlijk eentje die geen mouwen heeft maar dan verbranden m’n schouders denk ik en vind ik niet zo best voor m’n tattoos. Maar ja die is leuker dan die met mouwtjes. Argghhh keuzes.

2 likes

Hahaha ja ellende dit wordt mijn 4e festival deze zomer en ze zijn allemaal 26+ graden geweest…

Heb een jurkje met losse mouwtjes, alleen leuk met laarsjes (heet). Mouwloos los zwart jurkje (saai) of een topje met spijkerrokje en laarsjes (al 2x aangehad).

Ik kies zaterdagochtend om 10u onder de druk toch de verkeerde outfit.

1 like

Whahaha heerlijk dit he! Nou wie weet tot zaterdag! BTW wat waren je andere festivals?

7th Sunday, Emporium en Drift. Zal je zaterdag even berichtje sturen wat het is geworden, wie weet spotten we elkaar haha!

1 like

Mijn vriendinnen gaan ook. Ik kan dit jaar helaas niet. Maar wish is echt heel leuk! Je hebt echt vanalles van Nederhop tot harstyle en alles daar tussen in. Ook qua mensen van 18 jaar (op zondag zelfs alle leeftijden) tot 45+. Ik vind het oprecht heel leuk. Veel plezier alvast.

1 like