Festivaltopic

Zorgen dat je je spullen in iets doet wat makkelijk te vervoeren is (backpack oid) vooral het terug lopen op maandag is zooo kut want het is zooon end naar de parkeerplaats :tired_face: heen valt wel mee vanwege de pendelbus maar terug is echt drama dus dan is het heel fijn als je een backpack of een karretje oid hebt waarmee je makkelijk kunt lopen! (En ik ga trouwens ook weer dit jaar, het is echt super leuk!)

1 like

Karretje hebben we! Idee van een vriendin, goed bedacht dus van haar. Ga backpack proberen te lenen!

Oh en is het douchen op Solar echt zo kut? We staan op de Groener Gras camping.

Groener gras camping is echt top!! Heb ik ook gestaan vorig jaar, zooveel meer ruimte en lekker opgeruimd enzo. Ja douchen is wel echt kut, je staat echt lang te wachten rond een uur of 11/12 wanneer iedereen wakker is en dan kan je gerust 1.5 uur staan wachten dus de gouden tip is om rond een uurtje of 3/4 te gaan als je niet lang wilt wachten. Dan kun je vaak gelijk!

1 like

Dat is ook mijn gouden festival tip, douchen rond een uur of drie. Nooit in de rij en vaak lekker op tijd weer fris voor de namiddag en avond.

3 likes

Ik ga echt nooit in de middag douchen op een festival. Dan ga je dus van het terrein af om te douchen?

Kan, of op een dag dat ik de artiesten in de middag wat minder boeiend vind. Dan ga ik die middag douchen. Maar ik douche niet iedere dag op een festival en ik kan het ook niet aan om 4 dagen lang van 1u 's middags tot 12u 's nachts (of langer) op het festivalterrein te staan. ( dan ben ik gewoon gesloopt haha) Dus dan ga ik een dag gewoon wat later naar het terrein.

1 like

Ik ga meestal in 2 ‘shifts’ naar het festival op een normale dag. Eerst van ongeveer 1 tot 5/6. Daarna ff naar de camping om op te frissen, klaarmaken voor avondprogramma, wat (goedkope) drankjes doen bij de tent. En dan rond 9 uur weer naar het terrein.

2 likes

Nee maar aangezien ik meestal tot diep in de nacht op het festival ben en daarna de after’s afstruin, vind ik het fijn om wat later naar het festival terrein te gaan zodat ik een beetje kan bijkomen, proberen uit te slapen, rustig aan doen anders hou ik het niet vol haha

@palmboom haha ja ik ga tussendoor ook wel terug naar de tent maar dan om te drinken (dat vind ik belangrijker dan douchen :p)

Ik ga meestal 1x douchen op een meerdaags festival, en dan wel in de ochtend. Sta je idd wel lang in de rij maar op dat tijdstip is er toch nog niks te doen en ik ben altijd vroeg wakker.

PINKPOP was weer een goeie editie dit jaar!

1 like

Ja! Meestal ga ik rond de middag naar het terrein want honger. Maar er zijn altijd gaten in programmering en in die tijd kan ik dan ff chill douchen.

1 like

Ik heb ook gedoucht op Pinkpop en was vroeg wakker (half 7-8) dus bijna niet in de rij hoeven wachten en wat is dat douchen fijn :heart_eyes: deed het nooit, maar vanaf nu dus wel. Jammer dat ik de tweede keer mijn shampoo kwijt was en zo gaar was dat ik mijn bril op had i.p.v. lenzen, haha.
Ik ga trouwens nooit terug naar de camping, geen zin in dat stuk terug lopen.

Vind het wel jammer dat ik Bruno Mars en de Editors gemist heb, maar ja. Andere keer beter ofzo. De Editors toch al gezien.

Late reactie maar ik ga ook naar 18hrs!

Ow leuk! Ben je daar eerder geweest? En hoe vond je het? Wij hebben nog geen tickets maar lijkt me dus nog steeds wel leuk om te gaan. Dus hoop op ervaringen van anderen.

Nee nog niet eerder geweest. Ken verder ook niemand die al eerder is geweest maar er komen in ieder geval wel vette dj’s!

1 like

Ok help! Ik bedenk me net dat een parasol oid heeeel chill zou zijn voor DTRH, ik kan slecht tegen zon dus af en toe een beetje schaduw bij de tent zou chill zijn. Weet iemand waar je een parasol (of iets vergelijkbaars) kunt kopen die je makkelijk mee kunt nemen? We zijn maar met z’n 2en, dus gaan geen partytent oid meeslepen.

Ik ben twee keer naar 18hrs geweest! Tot een uur of tien ‘s avonds is het festival buiten, daarna wordt het terrein afgesloten en verplaatst het zich naar binnen waar je nog de hele nacht door kunt gaan. Het is qua opzet geen bijzonder of mooi aangekleed festival, zeker niet als je het vergelijkt met de wat grotere festivals, maar ik heb me er beide keren op zich prima vermaakt.

1 like

Action?

Ik had nog even snel wat zomerse kleren besteld want het wordt kneiterwarm dit weekend. Maar het is nog niet verzonden nooo stress :rolleyes: