Feminisme

We mogen ook niks meer maken tegenwoordig!!!

7 likes

Haha hoe vaker ik het lees hoe dommer het wordt !

3 likes

Ik wou reageren maar heb er geen woorden voor.

Also als ze nou een wortel/courgette/aubergine/pastinaak bodem uitbrengen, zouden we dan een mannelijke variant van deze poster vinden? Dat zou ik wel lef vinden van nyp.

7 likes

‘Some of my best friends are gay’

1 like

Well played magioni

43 likes

Ze hebben al bodems met courgettesmaak, en bloemkool, dus…

@Magioni voel je vrij om dit sterke staaltje Photoshop te gebruiken in jullie nieuwste campagne. Ik zal niet om de rechten vragen.

9 likes

Dat is toch het tegenovergestelde van wat we willen.

1 like

Ik zou het juist wel van lef vinden getuigen als ze dit doen. Beter dan dat halfslachtige door een snuffelstagiair(e) geschreven excuus waar ze nu mee komen.

Ik vind het ook wel lef. En ik vind zaken anders op het moment dat beide seksen worden geseksualiseerd, zoals bij suits dat ze 2 zoenende mannen in een commercial hadden. (oke dat merk over pakken dus weet niet echt meer hoe ze heten maar al die bushokjes werden toen gesloopt)

Nou die reclames van suitsupply waren anders ook behoorlijk problematisch: echt een gevalletje pinkwashing. Zij hebben verder heel seksistische beelden (ook met ‘exotische’ zwarte naakte vrouwen etc). Dus ja goed dat je dan twee zoenende mannen doet, maar echt oprecht was het zeker niet.

1 like

Ik was laatst op een beurs in de automotive en gereedschap daarvan. Daar stond een vrouw van een jaar of 19/20 in een kittig strak pakje, zo’n onesie-achtig ding. Ik vond daar wat van en ik had op de terugweg naar huis een flinke discussie met mijn vriend, want hij vindt het gewoon “traditie”. Ik hink op twee gedachten. De ene zegt: “Okee, you do you boo, als jij in zo’n pakje wil staan, dan is dat jouw recht en ik mag er niets van vinden. Dat is niet mijn zaak.” maar aan de andere kant vond ik het zó lastig dat er vrouwelijke seksualiteit wordt gebruikt om gereedschap aan te prijzen.

Wat vinden jullie van zoiets? Net als pitspoezen en mooie vrouwen op autobeurzen.

2 likes

Is jouw vriend Roy van Aalst? :wink:

Daar is het hier al eerder over gegaan.

Lastig maar ben het met je eens. Als een vrouw zo haar geld wil verdienen moet ze dat doen. Maar graag zou ik zien dat dit soort werk niet bestond. Genoeg andere manieren om geld te verdienen/je merk aan te prijzen. Om het even meteen door te trekken: zo denk ik ook over sekswerkers.

1 like

Wat gij niet wil dat u geschiedt…

Ik denk niet dat de oplossing is dat we dan maar iedereen moet seksualiseren hahah

Ja klopt. Suit Supply is sowieso kampioen seksistische reclames.

Samenvatting

image
image
image
image
image
image

echt wtf? Maar volgens mij doen ze het er een beetje om.

1 like

Is gewoon shock advertisement. Heel makkelijk publiciteit scoren.

Ze hebben het trouwens ook andersom geprobeerd met suistudio maar dat is niet echt opgepakt geloof ik.
afbeelding

Hahaha deze heb ik ook gescreenshot! De jongen was een keer aan het samplen in de winkel en het is echt zo’n chille kerel, super aardig!

Had iemand het al over die opmerkingen van Trump gehad? Ben blij dat Merkel en May er uitspraken over doen. Heb niet echt iets gevonden over onze politici…

1 like

Oooh ik zag gisteren deze Palestijnse groep, en ze speelden dit nummer in het Engels. Het was zo krachtig, iedereen hing echt met volle aandacht aan haar lippen en ik kreeg er oprecht kippenvel van. En nu wil ik het met iedereen delen, misschien past het ook wel in een spoken word of muziek topic, maar gezien het thema post ik het hier maar:

Vind het ook een mooie, eenvoudige clip, hoe die 2 mannelijke bandleden letterlijk achter haar staan, en hoe zij het brengt.
4 likes

Ik las dit stuk en kreeg kippenvel en moest zelfs even slikken. Hoe ver zijn we gekomen maar hoe lang is de weg nog die we moeten bewandelen…

32 likes