Dit lijkt echt alsof het van De Speld had kunnen komen.
Ik twijfel over het zijn echte naam is, of dat deze treurwilg een schuilnaam heeft gebruikt.
Ik ben echt flabbergasted, wat is dit voor complete onzin? Is dit echt?
https://magazines.arboportaal.nl/arbomagazine/2019/06/colofon
Goed nieuws volgens de overheid mag je een rok aan op warme dagen, maar alleen blote benen als ze in goede conditie zijn. What the fuck is in goede conditie? En natuurlijk alleen een rok die op de knie valt. Wat voor puriteinse standaarden zijn dit?
Ja bizar he. Is van een pvvâer en wel verworpen (goh haha), maar gesteund schijnbaar door fvd vvd en denk(??)
Wat de heck? Zonder haar? Spataderen? Putjes? Tatoeages?
Gespierde kuiten?
Wat is âde enqueteâ voor mannen?
Maar wat is nou dé tip
Krijg dé téring
âLaagjes weglatenâ
Ik overwoog vanmorgen mân oksels te scheren maar ze kunnen het lekker bekijken.
In impopulaire meningen zei iemand dat er dan iig goede airco op kantoor moet zijn en dat vind ik wel een goede, al vind ik dat je je dan om moet kunnen kleden op kantoor en eigk vind ik dat dan weer onzin dat zoiets nodig is.
Bij mij op kantoor is het trouwens zo fris dat ik maar een vestje meeneem
Ook zoân onzin. Ik ben vrij groot, waardoor jurkjes die normaal tot op je knie zouden komen, bij mij daar een 10 cm boven vallen. Ik vind dat zelf al vervelend genoeg zonder dat de zeden/smaak politie daarover valt. Gelukkig is dat op mijn werk geen issue, ook genoeg mannen in short, en af en toe zelfs iemand op teenslippers.
Ik vind het zeer slecht verwoord en ook raar dat blote benen wel mogen als ze in goede conditie zijn en blijkbaar niet als dat niet zo is. Maar ik vind het niet raar dat er op de werkvloer regels zijn als dat je rok tot je knie moet komen, eigenlijk. Dan zou je kunnen zeggen dat die verantwoordelijkheid bij mensen zelf ligt en dat mensen echt wel zelf kunnen bepalen wat gepaste werkkleding is, maar dat is echt niet (overal) zo. Ik keur het bericht van het ministerie af maar op social media gaat het er ook om dat er ĂŒberhaupt kledingvoorschriften zijn en dat vind ik eigenlijk heel logisch op je werk. (Afhankelijk van welk werk je doet uiteraard.)
Oh @MtMeru dit was geen persoonlijke aanval op jou trouwens, ik had je bericht nog niet gezien. Zoals ik al zei lijkt het me sterk afhankelijk van je baan/het bedrijf. Mannen mogen bij ons ook geen shorts en teenslippers dragen.
Ik ben helemaal voor dat je in je vrije tijd zelf mag weten wat je draagt en dat dat niets zegt over hoe mensen je moeten benaderen, maar ik snap wel dat bedrijven een bepaald soort stijl/imago willen uitstralen. Als je ergens een baan accepteert stem je ook in met hun kledingbeleid (voor zover dat beleid niet al te belachelijk is zoals benen in goede conditie mogen een rok aan.)
Het is toch diep treurig dat een Tweede Kamerlid zich hier mee bezig houdt.
Ja en dat er ook nog 58 kamerleden voor stemmen⊠(hoewel DENK dat blijkbaar per ongeluk had gedaan).
Gebruiken ze nu echt de term âSocial justice warriorâ Volgend mij is dit een poging van de PVV om zieltjes terug te winnen die over (dreigen te) lopen naar FvD. âNee wacht, wij hebben óók seksisme en misogynie!â