Een felicitatietopic voor iedereen die graag wil worden gefeliciteerd! Met je verjaardag, je (veter-, zwem-, of school-) diploma of een andere prestatie!
Gefeliciteerd met je eerste topic!
Ik heb net mn allereerste topic ooit geopend! Mag ik nu felicitaties?
Word dit niet een heel saai topic vol met hoera voor jou ja ook voor jou?
Nee. Iedereen kan hier trots zijn op zijn/haar prestatie.
Ik ben trots op jullie allemaal!!!
Ik stem dan ook voor veel gebruik van slechte Hyves glitter plaatjes. Om de boel een beetje pit te geven.
OMG krijg ik nu van elke reactie een melding?
Wie is de ongemakkelijke oom die wel/geen 3 zoenen geeft en dan aan de verkeerde kant begint?
Dat vind ik wel een mooie taak voor @Zemraluani
Als je die meldingen uit wil zetten, kan dat trouwens links onder het topic. Van in de gaten zetten naar bijv. volgen zetten
Lekker ik neem er eentje!!!
WAT ZEG JE? IK HEB M’N GEHOORAPPARAAT NIET AAN STAAN!!! HIHIHIHI GEKKE MEID BEN IK TOCH. OH DE MAYNES ZEG JE? IK HAD PRECIES GENOEG MAYNES VOOR DEZE HEERLIJKE HAPJES. ZIJN MEXICAANS MAAR NIET ZO PITTIG HOOR!
zit stil in een hoekje met koptelefoon op
Oh goh doe eens niet zo ongezellig! Je wordt maar een keer 46 he!
Ja maar het is veel ste druk, ome Arie schreeuwt zo en tante Jannie die wil alleen maar weten hoe het op school gaat. En dan moet ik zeggen dat ik laatst een 5 had voor wiskunde…
Nee hoor ik ga zo tante helpen in de keuken en dan mama vragen of we naar huis gaan.
( dit is echt Donny toen ik 13 was )
JA HE, HEB ZE GEGETEN IN HET HOTEL BIJ ALANYA VORIG JAAR, ZO LEUK OM IN HET BUITENLAAND LEKKER EXOTISCH TE ETEN! HOU WEL VAN EEN BEETJE PITTIG, HEB ZELFS EEN FLES SWEET CHILI IN M’N KEUKENKASTJE, DAS PITTIG JOH!!! GA HET JAN LATEN PROEVEN