Ik vergeet helemaal je kado!!! De kaart moet oom Arie nog even ondertekenen hoor, maar die staat te darten in de tuin dus dat komt zo. Mag ik wat zoetjes in Mn koffie?
Gezellig dat je er bent @Zemraluani!! Pak lekker een stoel!! Henk heeft buiten ook nog een badboy van een partytent opgezet. Gezellig!!
Heb deze voor Bas gemaakt voor ze verjaardag, je had zn gezicht moeten zien hahaha! Aairen man is zn favoriete kartoen
Kunnen we de titel anders veranderen in het Kringverjaardagtopic? Felicitaties in elk formaat zijn nog steeds nodig dan uiteraard
Bonus: https://www.upcoming.nl/m/desi/26023/welk-persoon-op-de-kringverjaardag-ben-jij
Ik ben de vetmestende oom
heee hallo! Iedereen gefeliciteerd met de verjaardag van Truus!!!
Dove paffende oma hier
Oh wat knaaaaaaap meid! Je bent zo creabea he, deze hapjes, die truien voor lantaarnpalen die je breit samen met Corrie!
Ik vind dat altijd zo lastig te volgen in het Engels he! Knap van die jeugd hoor, is het toch nog ergens goed voor dat ze de hele dag op de kompjoeturrrr, hun mobieltje en die pleesteesjun zitten.
Hoi gefeliciteerd allemaal!! Hoe gaat het met de kinderen? Wat een gezellige boel, ik pak me een blokje kaas dat mag wel hè.
Voor mij maar een klein stukje taart hoor, ja meid, elk pondje gaat door het mondje
Je kan het hebben hoor meid
Oh eeeeecht? Ja ik ben wel wat kilo s kwijt. Jij ziet er anders ook goed uit zeg! Ja de buurvrouw van de nicht van mn tante had een nieuw dieet
Mag ik al naar huis?
Ja hoor, morgen weer vroeg dag! Vergeet je niet iedereen even een hand te geven? Wil je een stukje taart mee voor in je koffiepauze op werk?
Ik zit nog op school, en ik mag geen taart want dan wordt ik dik zegt mijn moeder.
En ik zwaai wel even bij de deur, vind handje geven ook niet zo leuk
In de partytent is het nog gezelling hoor! Ik neem nog even een oprotpremie Haha!
-smak smak smak- ja jij ook gefeliciteerd he met de buurvrouw van je schoonmoeder!
Ik ruim vast wat op hoor, ja morgen weer vroeg dag. Nee blijf gerust nog even zitten. Ja tuurlijk mag je nog een biertje pakken Henk, is je 10e geloof ik? alsjeblieeeeeft laat die mensen weggaan, ik vier NOOIT meer dat ik voor t eerst een topic heb geopend
Zal ik helpen opruimen tante? Mama wilt nog steeds niet naar huis, die staat buiten met buurman robert en ze hebben het wel erg gezellig. Wat drinkt ze eigenlijk? Rode wijn? Oh God…