Ik heb dit ooit gemaakt en vond het echt super lekker en makkelijk. Mocht er nog iemand op zoek zijn naar een toetje voor de kerst
Ik zoek een dessert wat snel te maken is, wat van tevoren gemaakt kan worden en dan voor ongeveer 15 personen. Iemand een idee?
Ik weet niet of je nog een recept zoekt, maar dit is mijn favo simpele dessertje:
Wie heeft er goede recepten waarbij je niet een waslijst aan ingrediƫnten en keukenhulpen nodig hebt voor:
-groentefriet
-groenteschijven zonder kaas en ei
-veggie tots
-gezondere alternatieven voor chocolade (brownies, chocopasta oid) ik ben vaak een beetje huiverig om pompoen, courgette, banaan, avocado of zwarte bonen te gebruiken om dat ik dat āzoā niet lekker vindš
Verder niet veeleisend ofzoš
Chickslovefood heeft leuke en makkelijke recepten op de website staan!
Dankjewel!
Heeft iemand een tip voor een lekker recept voor (Vlaams) stoofvlees?
Ik heb dit recept al meermaals gemaakt en het valt hier altijd goed in de smaak!
https://adriaandesmaakmaker.nl/recepten/8-recepten/24-maastrichts-zoervleis
Dankjewel, die ga ik binnenkort uitproberen!
Deze valt hier altijd in de smaak:
Nu ben ik gek op stamppot zuurkool met banaan en gehakt (moeders recept) en sinds kort heb ik nog een heerlijk variant met ananas en spekjes. Maar wat ik vandaag heb gemaakt, dat is echt hele andere zuurkool. Ontzettend lekker. Beetje zurig, zoet en een beetje knapperig maar toch zacht. Aanrader
Edit: Ik heb trouwens een klein blikje ananas op sap gebruikt en verder aangevuld met ongeveer een klein flesje witte wijn.
Ik ben op zoek naar lekkere recepten om te maken in een Instant Pot. Ik ben niet vegetarisch, maar vega recepten zijn ook welkom. Iemand aanraders?
Ik maak weleens polentafrietjes met kaas uit de oven! Kook de polenta zoals op de verpakking en roer er als het klaar is geraspte kaas door. Dan giet/smeer je de brei uit over een bakplaat tot het een plak van ongeveer 1-2 cm dik is. Dat laat je afkoelen tot je er een soort dikke friet van kan snijden. Met klein beetje olijfolie bestrijken en dan ongeveer 40 minuten op 190C in de oven of tot je ze donker/krokant genoeg vindt. Zoiets:
Je kan ze ook frituren maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Erg lekker!
Ik wil een keer āiets Grieksā eten Hebben jullie aanraders? Mag van alles zijn.
Pastitsio? Al smaakt dat wel heel italiaans haha
Heeft iemand nog een lekker recept voor bruine bonen? Mijn vriend heeft een pot gekocht en ik maak er eigenlijk nooit wat mee.
Enigste gerecht wat zo in mij op komt is chili con/sin carneš maar dat maken wij altijd heel culinair met een pakješ
Maar je schijnt er ook goed vegaburgers mee te kunnen maken