Expeditie Robinson #4

Huh lol dus omdat Britte een trut is, zijn alle actrices dat? :joy:

2 likes

Welke actie was achterbakser/lulliger/wat dan ook?

• Britte die zich zogenaamd opoffert voor jasmine, jasmine in tranen, twijfelt of het weer een complotje is, besluit te geloven in goedheid der mensen, blijkt toch bedonderd te worden
  • 2.0 eiland “NiEt iN eIgEn vLeEs sNijDeN” behalve als het om rob geus gaat, fuck hem

0 stemmers

1 like

Kwam deze tegen op instagram :sweat_smile: was mij niet opgevallen tijdens de aflevering

https://www.instagram.com/reel/CWxjJ0dly0q/?utm_medium=copy_link

11 likes

:joy::joy:

Hahah dat was sowieso erg slecht. Jayjay die net daarvoor zei dat het hem niet uitmaakte dat hij nog niet op winnaarseiland was geweest.

Sowieso was hij niet de enige, anouk en robbert waren er ook nog niet geweestđŸ€Ł sterrin ook noet bedenk ik me nu. Wat een programma.

2 likes

Haha was mij ook niet opgevallen. Ik was toen vooral bezig met het nadoen van Nicolette :laughing:đŸ„Č

4 likes

Haha ik moest hier ook om lachen toen ik het zag, maarrr waarschijnlijk doelde ze gewoon op het feit dat de laatste paar keren een van de vrouwen steeds won? Ze zegt immers ‘toch weer een van de vrouwen’

1 like

Haha dit viel mij ook op, grappig dat hij het zelf ook hoorde!

Wat ik ook zo irritant vond is dat Britte eerder al helemaal tegen Yuki zat te janken over dat ze “gestraft” werd omdat ze tot nu toe zooooo eerlijk was geweest. Wel een beetje uit het oog uit het hart met Reneetje van Meurs dan.

1 like

Bedoelt ze niet gewoon alleen binnen dit team? Want Robert zit in het andere team dus dan klopt het wel gewoon.

Nee hoor. Jayjay, robbert en do zaten zelfs bij elkaar in het team bij die proef omdat sterrin en annemiek samen geklonterd waren.

Laat maar ik raak helemaal in de war elke keer met die 2 afleveringen waarvan de teams dus op verschillende dagen op tv verschijnen, maar waarvan 1 of 2 wel in de andere aflevering op winnaarseiland te zien zijn. :rofl:

Volgens mij doelde ze dat ze eerlijk was naar Yuki dat Rene op hem wilde stemmen toch?

1 like

*Van meurs!

2 likes

Ja I know ik chargeer.

1 like

Volgens mij een onpopulaire mening maar ik snapte wel dat Britte zo pissed was. Ze heeft Yuki al vaak zat geholpen en nu stond alles in teken van hem en zijn ‘troeven’. Uiteindelijk hadden de beide vrouwen beter hem eruit kunnen stemmen, maar voor het spel zijn nu wel de leukste/sterkste mensen overgebleven. Ben nog steeds team Britte haha

3 likes

Maar het is toch ook zijn bedoeling om te winnen, tuurlijk doe je er dan alles aan om het voor jezelf gunstig uit te laten pakken. Dat had Britte ook kunnen doen, maar zij ging zelf mee in zijn plan.

4 likes

Ik heb me echt door de afleveringen heengesleept, moest er twee inhalen, pff wat irritatie heb ik naar praktisch iedereen. Behalve Anouk. Anouk mag wel winnen. Die is oprecht ook sterk fysiek.

10 likes

Ja holy fuck op dat drijvende geval en die touwen, echt heel knap

2 likes

Ik zag dit nieuwbericht: DPG Media Privacy Gate
En het enige wat ik kon denken was: nu is er een echt Reneetje van Meurs. :joy:

9 likes

Ja same, ik heb helemaal geen zin meer om te kijken.