Expeditie Robinson #4

Dat was ook z’n plan dusja

Bah. Ik ben nu voor Anouk en Robbert!! Yuki mag ook weg

4 likes

Ik vind hem wel eerlijker dan britt, die zit gewoon te acteren daar.

8 likes

Zou Britte zich niet dood schamen nu? Als je dit allemaal terug ziet hahaha.

Ik hoop het!

Ik weet niet meer voor wie ik moet zijn?? Iedereen is kut :sob: misschien dan toch JayJay

1 like

Weer. Dat. Eten. :@

4 likes

De reacties op haar Instagram zijn niet mals

3 likes

Ik ben voor Sandra!

3 likes

Roodharigen hebben dus echt geen ziel en i love it

2 likes

Wat ergerlijk dat Britte altijd zo geschokt kijkt bij het stemmen tellen op de eilandraad.
Zo strak vooruit blijven kijken met van die wijd opengesperde ogen

11 likes

Dit seizoen in twee woorden: eten en stellages

Snap trouwens niet dat Britte niet gekozen heeft om als nog op Yuki te stemmen samen met Jasmine. Dat was denk voor haar veel slimmer geweest. Yuki heeft nog steeds die ring. Ze had haar kans nu kunnen pakken. Ik vond Jasmine echt niet altijd leuk, maar dit verdiende ze ook niet.

9 likes

Zo veel geleuter. Zo weinig actie.

2 likes

Ja dit dacht ik dus ook. Yuki was toch veel te zeker van zichzelf om die ring in te zetten. Dan had Britte tenminste nog een echte kans op de finale, nu heeft ze Jasmine genaaid en zichzelf door Yuki zo te helpen. Als ze met Jasmine op Yuki zou gaan dan zat ze ook nog extra safe want als Yuki wel de ring inzette en hij had op Jasmine gestemd dan zou Britte hoe dan ook blijven. Beetje dom om te janken dat je in de Yuki show zit, maar wel steeds dingen doen om er een Yukishow van te maken :joy:

10 likes

Jasmine neeeee, ik hoopte zo erg dat ze dit keer wel inzag dat dit een streek was.
Ik hoopte ergens dat Britte miss nog een deal zou maken met Jasmine om juist Yuki eruit te gooien.
Ik hoop nu ergens dat Sandra of Jayjay wint.

4 likes

Ja dat Britte deze kans niet pakte om Yuki eruit te stemmen verbaast mij echt :see_no_evil:. Ze had een sterke speler met een immuniteits ring weg kunnen stemmen. Gemiste kans

4 likes

Ze was al begonnen met Rene, waarom niet ook Yuki?

edit sorry Reneetje**

7 likes

Ik snap dat je een tactisch spel moet spelen, maar ik vond het gisteren wel echt een beetje te ver gaan hoor. Echt middelbare school pesterij om Jasmine hoe dan ook eruit te krijgen… terwijl Jasmine aan het huilen van blijdschap was omdat Britt zichzelf wilde opofferen. Sneu…

19 likes

Ja ik snap haar gedachtegang ook echt niet. Dan denk ik ook echt: beetje girl power mag wel, stem hem eruit.

@Wijntje mee eens, echte emotionele manipulatie. Vondt het echt verdrietig voor Jasmine, maar ze had echt gelijk. Het zegt alles over hoe goed gelovig ze is en het een mooie eigenschap is dat ze in het beste van de mens gelooft.

4 likes

Vond Britte haar opmerking “maar ik ben actrice dus ik zet dat in” of iets in die richting ook echt om te kotsen. Alsof dat zo’n actie legitimeert.
Dit is precies de reden waarom ik actrices maar stom vind

1 like