Expeditie Robinson #4

Ik kijk het altijd de dag na de uitzending terug via RTLXL. Ik skip de samenvatting van vorige keer, skip de intro, en skip het eilandraad geklets. Kan het iedereen aanraden!

Ik kijk het ook vooral af uit principe want man, er is geen zak aan :cry:

3 likes

Oeh volgens Alberta Verlinde (LifeOfYvonne) wordt het seizoen met Geraldine en Art als presentatiekoppel een ex-finalisten seizoen😱 Battle of the fittest💪🏻 Dat lijkt me echt wel gaaf*

Misschien wordt het toch eens tijd voor Videoland🤔

*tenzij in het diepste geheim ook 10 eerste afvallers meedoen🙈 Dan laat maar.

7 likes

Haha jemig. Omdat dit seizoen met oud-kandidaten zeker zo ontzettend goed in elkaar steekt? :joy: not
Ik wil geen BN’ers meer, keertje met onbekenden lijkt me leuk

4 likes

Mij lijkt met onbekenden ook veel leuker een keertje!

Ik vind het met onbekenden helemaal niet leuk :joy: moet elke keer denken aan Jan, Laurie en Carlos. Vond die mensen echt niet leuk haha.

6 likes

Dat is al geweest, vorig jaar geloof ik? Ook met Geraldine op Videoland, vond ik niet zoveel aan.

Oh wauw ik kan me dat niet eens meer herinneren. :rofl: Alleen die editie met Carlos enzo, die “in het diepste geheim” op een ander eiland zaten :smirk:

1 like

Ja nu ik het zie komt het weer terug, die Nelleke en die dokter met dat brilletje enz.

Zit nog meer meel aan haar handen dan op het bord.

ALWEER ETEN

1 like

Deze mensen zijn wel heel mager hoor

3 likes

Heb je superveel honger krijg je een octopus :nauseated_face:

4 likes

Dit dacht ik zondag ook al :joy: ik vind het er ZO smerig uitzien met die zuignapjes enzo.

Sowieso, zeebeesten :nauseated_face:

1 like

Zucht Annemiek

8 likes

Ik erger me steeds meer aan Annemiek. Een beetje zo’n Karen die haar wraak wil hebben.

5 likes

Beter gaat zij nu echt weg

4 likes

Haha, nu pas?
Ik was 8 afleveringen geleden al op dat punt.

5 likes

Als zij nu niet weg gaat dan eet ik mijn schoen op hoor. Manmanman echt een verschrikkelijk mens

3 likes