Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Hugo is niet altijd de meest sympathieke geweest maar wel het meeste Robinson, dus laat hem dan maar winnen.

al was het bij hem soms meer Robinson op Reis, met zn wijn, brief, video en pizza.

3 likes

Wat dom weer zeg.

Ja een echte Robinson, nee die heb ik dit seizoen toch niet echt gezien hoor.
Misschien Rijk nog maar verder.

2 likes

Als dit waar is ben ik zooooo teleurgesteld,maar kan eigenlijk niet anders he

Tim vond ik ook een echte Robinson maar het meeste Rijk idd
En Kalvijn als hij verder was gekomen had misschien interessant geweest

Spoilers

Ik weet dat mensen Shary An haten (oke ik zelf ook) maar ben dan toch voor haar, zij heeft tenminste niet een vakantie op winnaarseiland gehad maar bijna alle proeven gewoon mee moeten doen

3 likes

Ik word wel echt boos als ER weer een televisier nominatie krijgt volgend jaar.

1 like

Alsnog een spannende proef, uhu. Tot nu toe had elke aflevering ‘spannend’ moeten zijn. Dit seizoen is 1 grote teleurstelling.

4 likes

Maar Rijk was toch niet echt een Robinson? Het was wel zielig dat ie daar alleen en uitgeput op dat eiland zat, maar als ie wat meer een Robinson was geweest, had ie misschien meer eten kunnen vinden en maken en was ie niet zo uitgeput geweest

Ik had in de finale wel Kalvijn, Hugo, Tim en Thomas willen zien, van de vrouwen heb ik niet echt iemand die ik een echte Robinson vond

4 likes

Nou ik ga toch maar weer kijken. Kan ik weer een uurtje alles afzeiken haha.

7 likes

Echt geen zin meer in deze aflevering nu

4 likes

Zit toch te kijken. Maar vooral om in dit topic te klagen en op Twitter andermans klaagzang te lezen

10 likes

Ik heb bewust het hele uitlekverhaal vermeden om gewoon vanavond weer lekker verrast te worden - haha wie hou ik voor de gek er zit geen enkele verrassing in dit seizoen maar ja oke

4 likes

Waarom ben ik zo nieuwsgierig en had ik op de spoiler geklikt. Toch minder leuk kijken nu

1 like

gut hugo en eva c zijn zooo blij met elkaar. doe de volgende keer gewoon lekker mee aan temptation island samen ofzo

22 likes

Wel tof dat er nog 4 vrouwen over zijn en nog maar 1 man. :thumbsup:

6 likes

Zelfde!! Maar ik kijk toch want wil wel weten wat de proeven zijn en hoe ze gaan

Waarom die zware schoenen aan als ze zo ver moeten zwemmen? Toch onhandig

ik weet het gelukkig nog niet, heb me ook kunnen beheersen en niet op de spoilers geklikt :balloon: Ben benieuwd!

1 like

Welke 3 hoop jij in de finale terug te zien?

• Hugo
  • Eva C
  • Eva K
  • Shary An
  • Mariana

0 stemmers