Hey daar hebben we mr. Voice over weer
Ik snapte al niet hoe ze een puzzel op dat ding moesten maken maar het moest dus omhoog haha
Kan je niet je hand daarvoor vasthouden? Of moet het aan dat handvat? Dat maakt het nog onhandiger
Hebben ze al niet eens zon spel gehad
Wat een matige proef
Mar hij houdt die blokken op dat midden stuk. Mag dat?
uhm hugo zn laatste blokjes lagen al op de paal.
Als dit mariana was geweest had ze op dr kop gehad.
Weer zo’n saaie proef. Hoe was dit spannend
Edit: had het leuker gevonden als Eva c en Hugo gewoon met de rest mee hadden moeten strijden.
Snap ook niet dat er niemand bij is?? Is dat zo moeilijk om er iemand bij te krijgen
Ik ben echt blij haha
Laf deze uitslag. FACK shady
Ja ik zeg maar wat: Kaj?!?!?!?!?!
Echt waar blijft die gast. En dan ook nog in interviews zeggen jaa ik hoop dat ik het volgend jaar ook kan doen. Hoezo.
‘‘Mariana, eerlijk spelen!!’’
Wat heeft Hugo nu eigenlijk allemaal gedaan? Hij zat eerst op een team dat alles verloor, won toen één proef waardoor ie op dat all-inclusive eiland kwam en heeft amper proeven hoeven te doen…ik vind het echt jammer dat je op zo’n manier de finale kan halen en dit jaar al helemaal.
Ja hij heeft er gewoon de helft van de expeditie gezeten.
Ga naar huis dan meid
Ja daarom zou ik het dus ook zooo jammer vinden als hij wint
Hij heeft 15!! Dagen op dat eiland gezeten, 3 proeven gedaan terwijl de rest om de dag een zwaardere proef had dan pizza eten en een puzzel maken
Hey daar is toch Kaj
Muurzittsn?
Menen ze dat dit serieus weer zo’n ontiegelijk saaie proef gaat worden. Echt wat? Ik blijf mij elke week verbazen.