Oh dat heeft ie dan niet goed gezegd dan
Hier ook een Eva K fan! Ze is zo relaxed, nuchter en gezellig. Volgens mij ook heel lief en ze heeft een aanstekelijke lach.
Ik ben Eva K. fangirl maar vind haar niet echt een Robinson. Gun haar denk ik wel het meeste om te winnen.
Beetje offtopic, maar vond het wel grappig om te delen:
Mijn vriend was vanavond mee zwemmen, maar hij zwemt niet zo snel en ook niet zo mooi. Opeens zie ik hem hysterisch spartelen, dus ik vraag “Wat ben je aan het doen?”, zegt 'ie: “Ik was even geïnspireerd.” Hij doelde op de snelle zwemmers die borstcrawl zwemmen, maar hij leek meer op Akwasi bij de zwemproef haha
Ik vind haar ook heel leuk. Ze scoorde nog eens honderd punten toen ze vertelde dat ze kaas miste.
Ik ben benieuwd! Zou het wel echt fijn vinden als ze hier iets mee doen. Dat geeft ook gelijk weer meer motivatie om een proef te winnen.
Gewoon duivelseiland en zwarte stemmen terug hoop ik, en winnaarseiland weg
Ja wel winnaarseiland maar dan met douche en lekker eten!! Ik ben in ieder geval voor de zwarte stem bij het verliezen van de proef
Ja, die . na ongetwijfeld slaat ook nergens op.
#neverforget
RTL heeft het verkeerde promofilmpje uitgezonden en de deelnemers zijn uitgelekt. Ik zet het plaatje in spoiler.
Nou dan hoop ik dat Hugo wint, wel slecht.
Wat een klojo’s bij rtl
Ik zie die spoiler en ik zit echt mijn brein te kraken wie er ook al weer nog in zat. Ik vind het een gaaf drietal!
(Nu ik het typ schiet het me ineens weer te binnen )
Spoiler
Bleh stom en stomme kandidaten. Nu heb ik nog minder zin om verder te kijken
Ik ben niet verbaasd, dit zijn wel de drie meest sterke spelers die er nog inzitten
haha nou dit is wel de kers op de taart genaamd “slechtste seizoen ever”
Wauw wat ontzettend slecht weer zeg.
Ik ben zo teleurgesteld in het feit dat alle sterke spelers er al uit gekickt zijn dat het me geen bal uitmaakt dat dit al uitgelekt is De enige van deze drie die kans had gemaakt tussen alle sterke spelers is denk ik wel hugo. Dus ik hoop dan maar dat diegene wint.
Na een paar weken geleden de reclame voor de finale van vorig jaar op tv, nu dit weer. Ze zijn bij rtl niet helemaal wakker lijkt wel.
maar het lijken me wel de 3 sterkste kandidaten. Hoop wel dat Hugo van die 3 dan wint.